AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Sinds kort als daily een e70 3.0d en ik moet zeggen 1 van de prettigste auto's die ik ooit gereden heb, zeker icm de comfortstoelen.

    juxnys.jpg
    Mooi dat je 'm niet helemaal opgepimpt hebt met zwarte grill, donkere lichten, aftermarket rims etc. M pakket is nooit weg maar ziet er fris uit, dit is 2e gen?
     
    Mooi dat je 'm niet helemaal opgepimpt hebt met zwarte grill, donkere lichten, aftermarket rims etc. M pakket is nooit weg maar ziet er fris uit, dit is 2e gen?

    Hij blijft zoals hij is, heb dan ook best even gezocht naar een fris exemplaar met de juiste opties.
    Dit zijn dan wel de winterwielen, zomer is een maatje groter.
     
    Zou lekker zo één nemen dan. UnCompress heeft hem ook. :)
    Had Mc.Chick (weet preciese naam niet meer) niet ook een X5 4.4i/4.8i?
    Weet nog dat hij hem heeft gepoleist wanneer ik ook vele wagens aan het poleisten was. Zou tof zijn om te weten hoe het met zijn wagen is qua betrouwbaarheid. Hopelijk komt hij hier nog eens langs.
     
    Ik had mijn 5 serie gepolijst niet de X5. De X5 is weer terug naar de dealer nadat ik de koop had ontbonden. Auto vertoonde verschillende gebreken en ondanks dat ik garantie had werd deze niet geleverd. Je kunt op een individueel geval niet alle X5 modellen beoordelen. Wij gaan binnenkort voor een nieuwer model.
     
    Ik had mijn 5 serie gepolijst niet de X5. De X5 is weer terug naar de dealer nadat ik de koop had ontbonden. Auto vertoonde verschillende gebreken en ondanks dat ik garantie had werd deze niet geleverd. Je kunt op een individueel geval niet alle X5 modellen beoordelen. Wij gaan binnenkort voor een nieuwer model.
    Bedankt voor de info.
    Nog steeds een nieuwer model van de X5 (2e gen/facelift)? Of een andere wagen?

    Kan je jouw nog enkele gebreken herinneren?
    Wij hadden met de onze na 480.000km deze ongeveer:
    Radio valt uit na verhoogde inrichting (contact dus)
    Dashbord info had 50% dode pixels.
    Electrische ruiten waren bijna allemaal gefaald/waren aan het falen (je hoorde het motortje echt op z'n laatste adem werken).
    En nog een paar andere kleinigheden.

    De ruiten vond ik zeer irritant, radio was toch niet om over naar huis te schrijven ondanks dat het in het jaar 2000 de meest geavanceerde standaard radio was uit elke auto onder 100.000€. (en deze kostte toen ongeveer de helft van dat)
    Grotere problemen die niet comfort gebonden zijn zou ik veel erger vinden.

    Ik zou er misschien best 1 zoeken bij een dealer als ik het zo hoor. Motor/versnellingsbak gerelateerde problemen zouden verschrikkelijk zijn bij zo'n auto.
     
    Ik zou er misschien best 1 zoeken bij een dealer als ik het zo hoor. Motor/versnellingsbak gerelateerde problemen zouden verschrikkelijk zijn bij zo'n auto.
    Om een koop te kunnen ontbinden moeten de gebreken zeer ernstig zijn. Dat laatste was namelijk het geval. Geen enkele garantie kan dat voorkomen maar als je garantie hebt dan is het gelukkig niet jouw probleem maar die van de dealer mits het zich in de garantie termijn openbaart.
     
    Leuk filmpje wel. Doet me denken aan Wabi-sabi. (represents Japanese aesthetics and a Japanese world view centered on the acceptance of transience and imperfection.)
     
    Mooi filmpje! Gewoon de reacties negeren, daar kijk ik zelden naar.
     

    De Huracan en Rs6 zijn/waren echt mooi geworden, zelfs met dakkoffer.
    Ik denk dat een camouflage Rolls incl dakkoffer iets moeilijker te verkopen zal zijn.
     
    Heb die Huracan gezien en vond de vele sponsor stickers de lijnen verpesten. Sowieso vind ik dat niks, een hele auto wrappen met sponsoring tenzij je meedoet aan een rally. Misschien dit jaar meedoen aan eentje. Wel een uniek voorkomen en goed geluid die Hura.
     
    Back
    Naar boven