Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Heb die Huracan gezien en vond de vele sponsor stickers de lijnen verpesten.wel een uniek voorkomen en goed geluid.

Vind je?
In het echt misschien, maar op video's en foto's vind ik het eindelijk een mooie Huracan.
Dat vind ik persoonlijk geen mooie Lambo, maar met die stickers wel.
Smaken verschillen. :)

Oh ja, en deze ook:

Ja in het echt gezien en in echt zien dingen er vaak net even anders uit. Ik vind bepaalde auto's op foto's tegenvallen maar in het echt dan mooi en vice versa. Vorsteiner heeft mooie kits voor Hura idd. Ziet er dik uit. Een in geel gezien van Novitec met een bizar uitlaatgeluid. Alleen zo een soort spoiler komt ook op de superleggera en dan vind ik het ergens weer nep om er met zo eentje te rijden.

Laatst bewerkt:
Daa
Ja in het echt gezien en in echt zien dingen er vaak net even anders uit. Ik vind bepaalde auto's op foto's tegenvallen maar in het echt dan mooi en vice versa.

Klopt.
Daar is de Panamera toch wel een groot voorbeeld van.
Verguisd en verketterd adhv de eerste foto's, maar in het eggie erg gewaardeerd.

De nieuwe pana is prachtig.

Die gele was geen vorsteiner maar Novitec Torado. Kan geen filmpje vinden waar je dat superbrute geluid goed hoort, dat is echt nadeel van filmpjes.

Laatst bewerkt:
Als ik 10 februari de loterij win, staat de F12 Novitec N-Largo van autoscout zo voor de deur. :)
Novitec maakt echt wel mooie dingen, zeker uitlaten, , itt bv Hamann.
Lamborghini levert nu af-fabriek ook een bodykit om de Huracan wat agressiever te maken, incl lelijke achterspoiler.

Beetje Hamann style, Wat een misbaksels maken die.

Laatst bewerkt:
Ja Hamann is meestal smakeloos. Novitec heeft over het algemeen betere stijling en die uitlaatsystemen zijn fantastisch. Innotech IPE heeft ook heel mooie uitlaatsystemen.

James heeft wel mooie filmpje.

• Like
Waarderingen: Rain
Lamborghini levert nu af-fabriek ook een bodykit om de Huracan wat agressiever te maken, incl lelijke achterspoiler.
Ja klopt, die bodykits leveren ze al een tijdje. Lijkt net of het op de bumper etc geschoven is erg lelijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.668
Je bent er dus nog niet met een standaard Lamb of Fer

Tel qua opties, uitlaat er gemiddeld €25-50k bij. Bodykits zijn imo overigens meestal niet echt een mooie toevoeging. Het merk heeft er zelf al erg goed over nagedacht.

Classic

2e2jn74.jpg

De e36 M3.... Dit is mijn baby.... momenteel nog even in haar schoonheidsslaapje, maar smachtend naar de lente. :bmwm::driving:

1268ms0.jpg

2zyvu48.jpg

Renault-Alpine A110
2018-alpine-a110-2-750x500.jpg

2018-alpine-a110-1-750x501.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.678
Nice. Krijg trouwens geen seintje als je me tagt. Instellingen staan wel goed.

Yep jaar terug geloof ik. Klein jaartje was die limiet.

Terug
Naar boven