XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Fraai. LaFerrari/ Enzo/ 288GTO/ F40/ F50/ F40 LM /LaFerrari Aperta

Grappig dat de verguisde F50 duurder weggaat tegenwoordig dan de bejubelde F40

De F50 had ook een ruim twee keer zo hoge aanschafprijs (in NL). In die zin is de F40 explosiever in waarde gestegen dan de F50. Ik weet niet zeker hoe het zit qua productie aantallen maar kan zomaar zijn dat de F50 exclusiever is. Hoe dan ook, onterecht ondergewaardeerd. Het geluid alleen al is pure earpr0n.

Dat van de aanschafprijs gaat niet altijd op natuurlijk.
De Miura was goedkoper dan een Diablo, maar is nu +/- 10 x duurder.
Ik denk ook dat een F50 langzaamaan meer gewaardeerd wordt.

Ja klopt hoor. Het is een gekke markt als je ziet hoeveel bepaalde auto's zijn gestegen in relatief korte tijd. Dan heb ik het niet over de auto's die altijd al veel geld waard waren maar de yougtimers.

• Like
Waarderingen: Rain
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.868

Een van de eerste filmpjes die ik gedownload heb op het internet

@Gowdy Werner is niet jouw presentator maar zitten paar leuke auto's in (4x4 bv)

Mika Hakkinen
eF4zPTlV.jpg

>400 km/u niet slecht voor een cabrio :p (8 exemplaren - Veyron grand sport vitesse world record car edition)
AnIRyOkR.jpg

heren, ben aan t zoeken naar n auto voor +-7000. rij gemiddeld 25000km/jr. zit te denken aan BMW 116/118i met +-130.0000 km uit 2006
Ook kan ik voor t zelfde geld aan 320 (ook 2006) met +-160000 km kopen, zag dat het in verzekering/belasting niet zo gek veel scheelt, wat kunnen jullie mij aanraden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.874
@The Donald ken je Sjoerd van Stokkum nog? :D Vond ik altijd goeie reviewer. Zag dat hij weer voor Quote reviews maakt.

heren, ben aan t zoeken naar n auto voor +-7000. rij gemiddeld 25000km/jr. zit te denken aan BMW 116/118i met +-130.0000 km uit 2006
Ook kan ik voor t zelfde geld aan 320 (ook 2006) met +-160000 km kopen, zag dat het in verzekering/belasting niet zo gek veel scheelt, wat kunnen jullie mij aanraden?
Je wilt perse een bmw?

Waanzinnig mooie spec deze 360 challange stradale.
B0e172NJ.png

Sjoerd vond er ook wat van @Gowdy

Toen ik een 320 wilde halen kwam ik veel problemen tegen met dacht ik de n47 2 liter motoren, vlinderkleppen en ketting. Als het kapot gaat draait je blok kapot. Zal er wel in verdiepen voor je het koopt.

Special one: Porsche 911 Carrera RSR 2.8 (factory spec)
zaEzye6q.jpg

Terug
Naar boven