XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.902

Bij auto's in USA is oranje dagrijverlichting/ side lights verplicht, zit meestal aan zijkant tegenwoordig. Kon in Lambo fabriek daaraan ook herkennen of die naar USA ging. Bijna in alle gevallen dat ik dit gezien heb in de afgelopen jaren maakt het lelijker.

Laatst bewerkt:
Ideale autobahn knaller

they see me rollin'..

Bij auto's in USA is oranje dagrijverlichting/ side lights verplicht, zit meestal aan zijkant tegenwoordig. Kon in Lambo fabriek daaraan ook herkennen of die naar USA ging. Bijna in alle gevallen dat ik dit gezien heb in de afgelopen jaren maakt het lelijker.

Ik dacht dat dat reflectoren waren?

11bsqwn.jpg

Bij EAS bedekken ze die altijd.

mj31he.jpg

Volgens mij kunnen die lichten meestal ook knipperen. Wellicht mag het soms ook met een reflector?

Ik doel op dat oranje van hieronder (zit in auto's van USA makelij ook wel in zijkant van koplamp):
3UTjppkm.jpg

In Europa vind je dat niet (standaard) in oranje, is het wit. Of het zit er helemaal niet (sommige BMW M modellen).

Edit: Volgens mij zit er itt auto's uit EU geen mistachterlicht op auto's uit USA. En er is nog iets qua bepaalde koplampen, geloof dat in EU koplampsproeiers verplicht zijn (of inmiddels waren) bij xenon vanwege de verstrooing van het licht bij vuil e.d. in USA is dit niet zo.

Laatst bewerkt:
Ik zie ook niet meteen in wat hiervan de meerwaarde zou moeten zijn.

Spot de US Spec Fiesta:

wi7ned.jpg

fc2zow.jpg

Waar wij dan weer over kunnen klagen zijn de zijspiegels. In de US mogen die kleiner, en dusdanig sportiever, zijn.

Laatst bewerkt:
Nog een goed voorbeeld:

2hdz1wz.jpg

30lzdp2.jpg

Moet dit ongelukkigen vermijden? :roflol:

• #7.910
Vind het altijd wel mooi dat in bepaalde staten in VS je geen nummerbord voor hoeft te hebben. Jammer dat Alfa niet popie is daar / niet verkocht wordt veel. Zou smikkelen geblazen zijn. Nu staat het zo stom niet in het midden.

[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Waar wij dan weer over kunnen klagen zijn de zijspiegels. In de US mogen die kleiner, en dusdanig sportiever, zijn.

Spot de EU Spec Cadillac CTS:

2014-Cadillac-CTS-Mirror-Difference-Europe-vs-US-model.jpg

Vind het altijd wel mooi dat in bepaalde staten in VS je geen nummerbord voor hoeft te hebben. Jammer dat Alfa niet popie is daar / niet verkocht wordt veel. Zou smikkelen geblazen zijn. Nu staat het zo stom niet in het midden.

Her in der in Vlaanderen heeft de polizei nu ook apparatuur die frontaal kan flitsen. :(

(in Frankrijk is dat al jaren zo)

Laatst bewerkt:
Boetes in Frankrijk zullen wel lager zijn dan in BE?

Laatst bewerkt:
2yyb0n5.jpg

1. Voor personen zonder woon- of vaste verblijfplaats in België kan het parket afwijken door de politiediensten de opdracht te geven een onmiddellijke inning voor te stellen
2. Bij dagvaarding voor de rechtbank
3. Een rechter kan in uitzonderlijke gevallen afwijken mits uitdrukkelijke motivatie in het vonnis
4. In opdracht van het parket

België :flipoff:

Opvallende verschijning.

Laatst bewerkt:
  • #7.918
Hoe is het met fipeux?

Volgens mij zag ik 'm laatst een x

Met jww was wel grappig. Aardige gasten die youtubers, licht autistisch met de camera's hele tijd.

Laatst bewerkt:
  • #7.920
Ik wil ook in Monaco wonen / bij de jetset horen :janken:

Terug
Naar boven