Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Nieuwe A8 is nieuw startpunt voor Audi | Autovisie.nl

Audi start de levering van de A8 in december. Bij de marktintroductie is keuze uit twee V6-motorversies, een 340 pk sterke 3.0 TFSI en een 3.0 TDI met 286 pk. Op basis van de benzine-V6 volgt later een E-tron-versie, die aan de 3.0-motor een elektromotor koppelt. Met de 449 pk sterke aandrijflijn onder de kap is het mogelijk om 50 km volledig elektrisch te rijden. Audi zal de A8 tevens aanbieden met de benzinemotoren 4.0 TFSI (460 pk) en een 6.0 W12 en de diesel 435 pk sterke 4.0 TDI. De prijsstelling wordt later bekend gemaakt. In Duitsland wordt de auto enkele duizenden euro’s duurder dan voorheen, van 84.000 euro naar 90.600 euro. Bij ons begon de auto bij 101.905 euro.

Benieuwd naar de S8.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.362
Site van Wayne Carini (it's all about the chase)
[Link niet meer beschikbaar]

Echte gullwing 1.5 miljoen dollar

Alleen de prijs kan zo'n wagen nekken. Ik hoop dat ze onder hun Duitse concurrenten kunnen blijven. 50 flappen zou in ieder geval al beter zijn dan de 440i. (met een beter totaalpakket)

Laatst bewerkt:
  • #8.366
Focus Rs en Infiniti Q50 hebben ook dat aantal pk rond die prijs

Ford: The Giant Killers :D

Ik zie wel een paar selling points t.o.v. de RS die in een ander segment zit. (groter/praktischer, V6, RWD)

• #8.368
Infiniti vind ik echt een merk voor jou

Het gaat soms mijn toupetje te boven dat zoveel verschillende merken kunnen overleven.

rip Saab :(

Nu Opel is weggekocht heeft GM eigenlijk geen poot meer aan de grond in de EU. (?)

Yu6X55Ql.jpg
Dvep7dil.jpg

eUqbmlgl.jpg
O52nuael.jpg

9wRTF6Yl.jpg
dKFoyhPl.jpg

Laatst bewerkt:
7 vs. A8
WV4kDQE.jpg

4EVrcck.jpg

S014Lx1.jpg

K1WnZrC.jpg

d6a03JJ.jpg

Het zogeheten vlaggenschip van beide merken heeft een fop uitlaat.

• #8.376
Kontje zal wel mooi licht geven in het donker van de A8

countryselector.jpg

Is er al een model geweest waarvan de letters ook lichten zijn?

M0YnGFU.jpg

In combinatie met deze stijl lijkt me dat wel wat.

Terug
Naar boven