Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We hebben het over R. toch? Mijn ouders zijn hem nog eens tegengekomen op het vliegveld van TorontoNee de baas (volgens mij?). Reed in een zilverkleurige pakweg 15-20 jaar geleden. Nummerbord was toentertijd zijn achternaam, verder geen reclame op die auto. Nu ik erover nadenk heb ik later weleens een donkere Diamante gezien van hem met nummerbord Diamante erop. Of precies andersom haha, tijd geleden alweer. Die zilverkleurige was echt heel mooi.
Kan best zijn dat het geen NL bord was, misschien Belgisch/ Amerikaans of garagehouder achtige?

Yep R. dat was ook de nummerplaat. Had nog nooit zoiets gezien in NL. Maar het was geen gele. Haha ja, apartWe hebben het over R. toch? Mijn ouders zijn hem nog eens tegengekomen op het vliegveld van Toronto![]()

In een saab rijden ook dokters, architecten en andere intelligentsia. In beemers rijden sjonniesDeze wagen heeft meer liefde gehad dan die M1.
rip Saab![]()

Voor 48k heb je ook een q3 2.0 TDI Quattro dus denk dat die wel redelijk aan elkaar gewaagd zijn

. Ze moeten eens wat gaan doen aan de uitlaten van motoren, alsof je last hebt van een auto die 80 rijd op een lange 60 weg waar een paar huizen langs staan.