MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.403
Mitsubishi Diamante had je ook nog. Baas van mitsu garage in de buurt had er zo eentje. Mooi ding vond ik dat altijd.

Had ook een nummerbord met zijn eigen naam erop. Vond ik als kind magisch.

• #8.405
Je bedoelt de zoon des huizes? Die had een eclipse en ook nog tijdje een 3000 gt dacht ik. Nu staat voor dat huis van hem een schoft van een range.

Wat was zn nummerbord dan of bedoel je die reclame?

Nee de baas (volgens mij?). Reed in een zilverkleurige pakweg 15-20 jaar geleden. Nummerbord was toentertijd zijn achternaam, verder geen reclame op die auto. Nu ik erover nadenk heb ik later weleens een donkere Diamante gezien van hem met nummerbord Diamante erop. Of precies andersom haha, tijd geleden alweer. Die zilverkleurige was echt heel mooi.
Kan best zijn dat het geen NL bord was, misschien Belgisch/ Amerikaans of garagehouder achtige?

Laatst bewerkt:
Ik heb een maand of twee geleden in een nieuwe Mulsanne Speed gezeten, man man wat een Nm. 1100!! Dat voel je echt bij accelereren. Echt een klasse bak.

• #8.408
Nee de baas (volgens mij?). Reed in een zilverkleurige pakweg 15-20 jaar geleden. Nummerbord was toentertijd zijn achternaam, verder geen reclame op die auto. Nu ik erover nadenk heb ik later weleens een donkere Diamante gezien van hem met nummerbord Diamante erop. Of precies andersom haha, tijd geleden alweer. Die zilverkleurige was echt heel mooi.
Kan best zijn dat het geen NL bord was, misschien Belgisch/ Amerikaans of garagehouder achtige?
We hebben het over R. toch? Mijn ouders zijn hem nog eens tegengekomen op het vliegveld van Toronto :roflol:

Deze wagen heeft meer liefde gehad dan die M1.

rip Saab :(

Hot or not: Jaguar E
wmS7gYW.jpg

qtmiAdg.jpg

GNRo1K7.jpg

0NojyNN.jpg

hZPoTCD.jpg

• #8.414
Front 6/10
Achter 2/10
Interieur 1/10

48k, niet heel duur

Maar doe dan toch maar een leuke q3 of x3

Eerder een concurrent van de Evoque, Q2 en X1/X2.

Voor 48k heb je ook een q3 2.0 TDI Quattro dus denk dat die wel redelijk aan elkaar gewaagd zijn?

X3 is wel stuk prijziger dan ik dacht..

Laatst wel nog in een X1 gereden met de zwaarste benzine motor. Dacht nog is niet zo snel maar dat ding schoot er vandoor :roflol:

Laatst bewerkt:
Voor 48k heb je ook een q3 2.0 TDI Quattro dus denk dat die wel redelijk aan elkaar gewaagd zijn

Doelde vooral op het segment waarin ze zich bevinden. Het kan best zijn dat de E Pace ergens tussen de Q2 en Q3 zweeft.

BPM neukt jullie sowieso weer flink in de kont. In Vlaanderen begint de D150 (FWD/150 pk) aan 36.000 euro.

Bpm is gewoon dikke schijt

Auto hier is een dikke melkkoe, bpm op aankoop, dikke accijnzen op brandstof, wegenbelasting en de boete industrie :o

Ze lopen sinds kort hier in de regio te flitsen als de malle, stonden gister nog met hun flitsbusje voor het huis van een vriend. Hebben toen bus van zijn pa achter die flitsbus gezet zodat ze niks meer konden flitsen :roflol: . Ze moeten eens wat gaan doen aan de uitlaten van motoren, alsof je last hebt van een auto die 80 rijd op een lange 60 weg waar een paar huizen langs staan.

Terug
Naar boven