XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Ik kijk er meer tegenaan dat je een M3 niet koopt vanwege comfort, al biedt een M3 redelijk comfort gezien de geleverde prestaties. Een 6 serie is minder praktisch dan een 5 serie qua ruimte, en wanneer je in- en uit wilt stappen achterin. Maar zou je een 6 aanschaffen wanneer je dat echt nodig hebt (of als enige auto)? Ik denk van niet. Over smaak kan men twisten. Ben zelf 187 en nooit problemen gehad in X6. De aflopende daklijn in de 6 evenmin. Het wordt pas 'problematisch' wanneer je de bank naar achteren hebt en meer dan 2 mensen achterin van boven de 185cm wilt laten zitten. :cool: Een X5 is dan geschikter.

Laatst bewerkt:
Nieuwe m3 kun je de kleppen uitzetten en schokdempers instellen, bij de oudere kan dit niet waardoor je continue een knetter hard onderstel + t*fus herrie hebt. Rij dan toch liever in mijn polo, stuk comfortabeler en praktischer.

Maar goed, als je het geld voor een m3 hebt kun je ook een 2e auto er bij kopen en praktisch even duur uit zijn per maand omdat je m3 minder onderhoud en afschrijving kosten heeft + minder aan brandstof kwijt.

Nieuwe m3 is overigens wel prima dagelijks te rijden

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.624
Skoda Kodiaq RS op komst | Autonieuws - AutoWeek.nl

GvZ6vcg.gif

• #8.625

• #8.626
Coleens car
43DD7AF900000578-4847560-image-m-98_1504443755152.jpg

Wie is Coleen?

• #8.628
Vrouw van Wayne Rooney ::o

Was deze al voorbij gekomen?

X7 concept.... :treuren::treuren:

XC90 wannabe?

3q8yiqpbw7ki.jpg

btyyfpgbmih0.jpg

Laatst bewerkt:
Tja, het zijn vreemde vogels in München.

Prachtige concept wagens die niet productie gaan. Productiewagens die verbasterde versies van het concept zijn. Nu weer deze vreemde snoeshaan waarvan het koffiedik kijken is hoe het eindproduct er zal uitzien.

Dat is een belediging voor de XC90.

Laatst bewerkt:

• #8.635
BMW is real fucked up. Snap ook niet waarom er voor een mediocre merkje heel topic voor nodig is.

BMW is real fucked up. Snap ook niet waarom er voor een mediocre merkje heel topic voor nodig is.

Idd, vroeger was ik ook een beetje pro bmw.

Totdat ik 4 maanden geleden op roadtrip ben geweest in de USA en het me opviel dat er bijna geen Duitse wagens rond reden...
Toen ik de prijzen zag van Amerikaanse wagens met een V6 erin met 300pk dan weet je hoe hard je hier word afgezet door de duitsers. :roflol:

Sinds toen ben ik de Europese automarkt nooit meer gewoon geworden en zit ik altijd te klagen over de auto's hier.:treuren:

We hebben nu toch de Mustang? :)

Terug
Naar boven