Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Waarom altijd verticaal gefilmd? Verpest de filmpjes toch deels, met deze beperkte kijkhoek :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.643

Laatst bewerkt:
Uitzondering bevestigd de regel.

Buurman motor opgeblazen met 25k km

Vriend waarvan vader eigenaar is van Renault dealer heeft een Clio rs trophy edition die ik er uit trek met mijn polo diesel omdat die een motorstoring heeft en inkakt bij 3-3.5k rpm :roflol:

Deze jongen kan goed rijden. Heeft ook leuke auto's en motoren.

Laatst bewerkt:

• #8.649
Uitzondering bevestigd de regel.

Buurman motor opgeblazen met 25k km

Vriend waarvan vader eigenaar is van Renault dealer heeft een Clio rs trophy edition die ik er uit trek met mijn polo diesel omdat die een motorstoring heeft en inkakt bij 3-3.5k rpm :roflol:

Ik weet dat ik hap maar lees eens hoe men op Pon zeikt en hoe slecht TSI motoren zijn en nog maar te zwijgen over het olieverbruik bij VAG. BMW's electronica is al stuk als je de showroom uitrijdt en mercedes roest het eerste jaar al onder je kont vandaan.

next

Ik weet dat ik hap maar lees eens hoe men op Pon zeikt en hoe slecht TSI motoren zijn en nog maar te zwijgen over het olieverbruik bij VAG. BMW's electronica is al stuk als je de showroom uitrijdt en mercedes roest het eerste jaar al onder je kont vandaan.

next

En nog is Renault slechter :roflol: olie verbruik verschilt per motor, ik heb bij mijn 1.6 TDI nog maar 2x olie hoeven bijvullen (ververs het wel na 20k km). Hij lekt nu wel ergens olie, moest nu na 8000 km liter bijvullen :o

Sowieso voelen die dingen gewoon goedkoop aan. Buurman heeft zon kadjar, ding is knetter groot en weegt 1100 kilo.

Hot or not?

honda-urban-ev-concept-front-3-4-1-830x553.jpg

113873-honda-urban-ev-concept-unveiled-at-the-frankfurt-moto-1-830x467.jpg

• #8.652
Niet onaardig

Beter dan de i3 in ieder geval.

Vqd1_f-maxage-0.gif

Ik ben sowieso voorstander van retro modellen. :)

Lijkt een beetje op een golf 1 die door een mini verkracht is :o

De wagen zou gebaseerd zijn op de oude Civic.

1280px-1973-1978_Honda_Civic_5-door_hatchback_01.jpg
1280px-1980_Honda_Civic_3-door_hatchback_%282010-07-22%29.jpg

• #8.658
Moeder had vroeger zo een civic, Mooiste auto die we hebben gehad.

Nice, je kan die dingen nog steeds nieuw kopen :p

Terug
Naar boven