Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die leden die ook in die hoestbuien rijden voelen zich ook verheven heb ik altijd het gevoel als ik ze zie rijden. Zo van: ''Ik ben duurzaam en milieubewust bezig''.
Daar maakte South Park jaren geleden al een episode over.
Het is mooi om te zien dat die pedante man momenteel keihard faalt met zijn automerk.
Kreeg er bijna een harde plasser van maar het bloed stroomde de andere kant op.Als je na 10 minuten eindelijk de ludicrous mode hebt ingeschakeld is die idd erg snel tot pakweg 140km/u.Denk dat weinig auto’s opkunnen tegen de acceleratie van een p100d.![]()
Als je na 10 minuten eindelijk de ludicrous mode hebt ingeschakeld is die idd erg snel tot pakweg 140km/u.

inschakelen is 3x op dat scherm douwenTrue. Nou is het wel erg snel tot de 400meter (<11s) met ludicrous mode update +. Maar ze hebben bij de tijden zover ik heb begrepen wel allerlei dingen uit de auto gehaald om het monsterlijke gewicht te verlagen. Ik denk dat eentje uit de showroom met geen verlagingen nog steeds erg snel is maar wat minder dan 1/4. Van 0-100 wint de Tesla van alle brandstofmotoren. Tot 200km/u niet. Porsche Turbo S/ Huracan/ Aventador/ R8 V10+/ Ferrari 488 en meer van dergelijke sportwagens winnen dan. En de hypercars. Al zal een RS7/S8/RS6 niet ver achterblijven misschien duurt het tot 220 km/u ofzo voor die de Tesla voorbij gaat. Maar voor een sedan is het een erg snelle auto (recht stuk). De laadtijd is ook best rap, dacht een ±uurtje ofzo, wel om de ±500 km.

. Objectief kijkend, ondanks het gepruts, doen ze het toch wel goed.Ik kan wel een tesla betalen als ik zou willen. Vooral met die subsidie en belastingaftrek troep. Ik vind het gewoon drie keer niks. Zoals ik al zei 0-100 is ook niet alles.
Genoeg gehapt vandaag trouwens