AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Het is mooi om te zien dat die pedante man momenteel keihard faalt met zijn automerk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.722
Die leden die ook in die hoestbuien rijden voelen zich ook verheven heb ik altijd het gevoel als ik ze zie rijden. Zo van: ''Ik ben duurzaam en milieubewust bezig''. Nog erger dan die reclames op bestellers waar op staat: 'deze auto rijdt op aardgas'.

Moest er ff uit :o

• #8.724
Daar maakte South Park jaren geleden al een episode over.

Hey Arminius! Toet toet!

1024px-Cadillac_Escalade_Hybrid_DC.jpg

Als je na 10 minuten eindelijk de ludicrous mode hebt ingeschakeld is die idd erg snel tot pakweg 140km/u.

Harder mag je toch niet :trollface:

En 10 minuten? Als je dan doelt op dat de batterij warm moet zijn, zelfde geld met brandstof motoren :o inschakelen is 3x op dat scherm douwen

• #8.730
Auto is wel meer dan 0 naar 100.

Laatst bewerkt:
True. Nou is het wel erg snel tot de 400meter (<11s) met ludicrous mode update +. Maar ze hebben bij de tijden zover ik heb begrepen wel allerlei dingen uit de auto gehaald om het monsterlijke gewicht te verlagen. Ik denk dat eentje uit de showroom met geen verlagingen nog steeds erg snel is maar wat minder dan 1/4. Van 0-100 wint de Tesla van alle brandstofmotoren. Tot 200km/u niet. Porsche Turbo S/ Huracan/ Aventador/ R8 V10+/ Ferrari 488 en meer van dergelijke sportwagens winnen dan. En de hypercars. Al zal een RS7/S8/RS6 niet ver achterblijven misschien duurt het tot 220 km/u ofzo voor die de Tesla voorbij gaat. Maar voor een sedan is het een erg snelle auto (recht stuk). De laadtijd is ook best rap, dacht een ±uurtje ofzo, wel om de ±500 km.

• #8.732
Ik heb zelfs al een matte gezien van die vleugeldeuren

• #8.734
Of Clinton Foundation (waar meespelers van de postcodeloterij aan meebetaald hebben)

True. Nou is het wel erg snel tot de 400meter (<11s) met ludicrous mode update +. Maar ze hebben bij de tijden zover ik heb begrepen wel allerlei dingen uit de auto gehaald om het monsterlijke gewicht te verlagen. Ik denk dat eentje uit de showroom met geen verlagingen nog steeds erg snel is maar wat minder dan 1/4. Van 0-100 wint de Tesla van alle brandstofmotoren. Tot 200km/u niet. Porsche Turbo S/ Huracan/ Aventador/ R8 V10+/ Ferrari 488 en meer van dergelijke sportwagens winnen dan. En de hypercars. Al zal een RS7/S8/RS6 niet ver achterblijven misschien duurt het tot 220 km/u ofzo voor die de Tesla voorbij gaat. Maar voor een sedan is het een erg snelle auto (recht stuk). De laadtijd is ook best rap, dacht een ±uurtje ofzo, wel om de ±500 km.

Uurtje is 350 km geloof ik..

Neemt niet weg dat er genoeg stompzinnige fouten in dat ding zitten, pa van een vriend had 1 van de eerste modellen voor hij de 100d kocht..

Moesten keer dat ding met startkabels ‘startten’ omdat de 12 volt accu kapot was (zei het dat dit door Europese regelgeving betaald is) en bij de spiegels loopt er water naar binnen omdat als ze inklappen komt er een gat met een bout bloot te liggen :roflol:

Maar desondanks moet je wel rekening houden met dat dit hun eerste echte auto’s zijn die ze maken, de tesla roadster was tenslotte gewoon een Lotus Elise met een electro motor er in en geen volledig nieuwe auto.

Tesla is een beetje als Apple, mensen die t niet kunnen betalen lopen er op te haten :trollface: . Objectief kijkend, ondanks het gepruts, doen ze het toch wel goed.

• #8.736
Ik kan wel een tesla betalen als ik zou willen. Vooral met die subsidie en belastingaftrek troep. Ik vind het gewoon drie keer niks. Zoals ik al zei 0-100 is ook niet alles.

Genoeg gehapt vandaag trouwens

Ik kan wel een tesla betalen als ik zou willen. Vooral met die subsidie en belastingaftrek troep. Ik vind het gewoon drie keer niks. Zoals ik al zei 0-100 is ook niet alles.

Genoeg gehapt vandaag trouwens

Subsidie’s zijn er af bij auto’s duurder dan 50.000 ofzo :trollface:

Neemt niet weg dat ik ook liever een rs4 rij dan een tesla. Maar je moet gewoon wennen aan elektrisch rijden, na paar keer ga je het vanzelf waarderen.

• #8.738
Ik heb niks tegen elektrisch rijden. Ik vind die tesla gewoon niks.

Tesla is anders de enige potente elektrische auto :sad:

Op paar zeer exclusieve en prijzige uitzonderingen na dan

Terug
Naar boven