Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Daarom is het jammer dat ze het Volvo logo niet behouden vooraan. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.805
Konnie wordt beter

kd2yyyzbwgx7.jpg

Officieel: Audi A7 | Autonieuws - AutoWeek.nl

Audi stond qua design altijd op de 1e plaats, met gemak.
Maar helaas vind ik dat ze daarin steekjes laten vallen.
De a4 Avant met die loense achterlichten, de nieuwe a8 met lelijke chroomstrips en Chrome uitlaatsierstukken..
Niet meet strak en smooth .

Audi stond qua design altijd op de 1e plaats, met gemak.
Maar helaas vind ik dat ze daarin steekjes laten vallen.
De a4 Avant met die loense achterlichten, de nieuwe a8 met lelijke chroomstrips en Chrome uitlaatsierstukken..
Niet meet strak en smooth .

Kleine steekjes... Die A8 op level 3 vind ik zo tof. Level 3 autonoom rijden...

Die A8 op level 3 vind ik zo tof. Level 3 autonoom rijden...
Eerste auto die dat heeft. Geeft ook tegendruk met sturen als je te dicht langs een muur etc gaat. Of als je van opzij aangreden gaat worden kantelt de auto iets waardoor de dorpel van de auto betere bescherming geeft. Kan ook met de afstandsbediening de auto laten parkeren. En nog meer vernuftig spul.

Eerste auto die dat heeft. Geeft ook tegendruk met sturen als je te dicht langs een muur etc gaat. Of als je van opzij aangreden gaat worden kantelt de auto iets waardoor de dorpel van de auto betere bescherming geeft. Kan ook met de afstandsbediening de auto laten parkeren. En nog meer vernuftig spul.

Doet bmw 7 ook? :scratch:

Ach ik heb met mijn snelheid toch alleen voor een kreukelzone nodig :trollface:

Nu 2 dagen range rover svr voor de deur, blijf het niks vinden zo’n groot ding.. Je merkt wel dat mensen krampachtig remmen en naar rechts gaan als je aan komt rijden met zo’n ding op de snelweg :roflol:

Rij toch liever in mn polo, zal wel aan mij liggen maar heb echt niks met grote auto’s. Af en toe is wel leuk maar heb toch meer met kleine dingen :trollface:

Minderjarige mokkeltje vond hem wel geweldig, nog 6 nachtjes slapen en moet een nieuwe zoeken :sad:

Terug
Naar boven