Laatst nog een paar mocro's die mijn knipperlichten en spiegels van m'n scooter hadden gejat
Shiiiiit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatst nog een paar mocro's die mijn knipperlichten en spiegels van m'n scooter hadden gejat

Sowieso niet in DiemenLaatst nog een paar mocro's die mijn knipperlichten en spiegels van m'n scooter hadden gejat

Eerste auto die dat heeft. Geeft ook tegendruk met sturen als je te dicht langs een muur etc gaat. Of als je van opzij aangreden gaat worden kantelt de auto iets waardoor de dorpel van de auto betere bescherming geeft. Kan ook met de afstandsbediening de auto laten parkeren. En nog meer vernuftig spul.

Je moet toch echt een sneu figuur zijn om knipperlichten en spiegels te stelen.In mijn tijd namen we de scooter mee.
![]()
Bij mij haalden ze alleen mijn airbag uit de auto... ter***lijers
Correctie, heel mijn stuur. Dat is vreemd hoor. Een auto zonder stuur.
En een paar maanden daarvoor ook al een keer mijn navigatiesysteem... hufters

Geen ervaring mee maar over het algemeen kan je geen buil vallen (geen risico) aan Mazda.
Ik zou eind maart wellicht deze wagen kopen
MAZDA. 6 - Te koop €14.500 in Antwerpen
Sportief, maar niet te "johnny-achtig"; met de nodige verfijning. Ruim, betrouwbaar,...
Heeft er iemand enige ervaring met deze wagen?