Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

De Volkswagen Phideon is de opvolger van de Phaeton. Die luxe limousine was in Europa en de Verenigde Staten geen groot succes, maar in China wel. Daarom komt Volkswagen alleen voor de Chinese markt met een opvolger die gebaseerd is op de techniek van een verlengde Audi A6. Moet Volkswagen de Phideon ook naar Europa halen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.943

Is Suzuki betrouwbaar? Iemand vroeg me dat vandaag i.v.m. de Swift. :emo:

• #8.945
inb4 Japans is betrouwbaar, Duits degelijk en Frans troep :emo:

Echt slechte wagens worden er niet meer gemaakt. Is meer emotie wat je kiest. Je kunt mazzel hebben met een auto maar ook pech (zelfs met een lexus)

• #8.946

• #8.947
Die skoda met parelmoer kleur heb ik weer gespot. En foto gemaakt. Zal m thuis ff uploaden.

• #8.948
symashpmzhuim.jpg

• #8.949
Was echte head turner

Octavia Combi gok ik.

inb4 Japans is betrouwbaar, Duits degelijk en Frans troep :emo:

Echt slechte wagens worden er niet meer gemaakt. Is meer emotie wat je kiest. Je kunt mazzel hebben met een auto maar ook pech (zelfs met een lexus)

mwa , de Franse merken staan nog steeds bovenaan in de lijsten van de auto's met de meeste gebreken :o

(en ik ben een Citroen C5 break liefhebber :roflol:)

• #8.952
Kan je paar van die lijsten linken? Zie telkens andere merken toppen op die lijstjes. Mercedes gebruikt in hun bestelwagens tegenwoordig ook renault motoren dus doen ze toch iets goeds

Zag gister een all black Renault, type tiguan, en zag er gelikt uit (denk uit het hoofd de raptor/captor oid) idd de koleos @Gowdy . De laatste tijd vallen de franse merken met onderscheidende modellen in positieve zin op. Net als toyota en mazda.

• #8.955
Renault-25-Turbo-Baccara.jpg

20444cb41698bd0f09c7bda2affd267b--presentation.jpg

:bow:

• #8.959
Citroen GS?

depeche_mode_dashboards.jpg

Terug
Naar boven