Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Volkswagen Phideon is de opvolger van de Phaeton. Die luxe limousine was in Europa en de Verenigde Staten geen groot succes, maar in China wel. Daarom komt Volkswagen alleen voor de Chinese markt met een opvolger die gebaseerd is op de techniek van een verlengde Audi A6. Moet Volkswagen de Phideon ook naar Europa halen?
inb4 Japans is betrouwbaar, Duits degelijk en Frans troep
Echt slechte wagens worden er niet meer gemaakt. Is meer emotie wat je kiest. Je kunt mazzel hebben met een auto maar ook pech (zelfs met een lexus)

)Epic. Vader van iemand uit het sportteam reed daarin. Wilde altijd mee in die auto. Prachtig interieur ook. Staat mij ook iets digitaals bij, zie ik niet zo 123 terug in de foto. Misschien was dat een andere auto.
Epic. Vader van iemand (je kent 'm wel jeroen) uit het sportteam reed daarin. Wilde altijd mee in die auto. Prachtig interieur ook. Staat mij ook iets digitaals bij, zie ik niet zo 123 terug in de foto. Misschien was dat een andere auto.

Zou kunnen, ook middengedeelte. Was 27 jaar terug niet veelvoorkomend.
Epic. Is er ook niet een Aston Martin met zo'n interieur.