XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.181
Elon is nogal wat van plan. Nu ook weer een pickup

Ik bedoelde Milltek, degene waar ik het op heb gezien. Opgekieteld naar 740 PK en een shitload aan Nm.

Ah ja mogelijk software aangepast dat digitaal wel doorloopt

tesla truck volgeladen een berg op. Kunnen dat wel aan dan?

Die tesla trucks hebben dermate veel accu’s dat die dat wel zullen trekken ja.. gaat gewoon om hoeveel keer je de capaciteit trekt van die accu.

Kleine 5ah accu’s kunnen ook al 200 ampère leveren, is 40 x de capaciteit (40c) dus is die na 1.5 minuut leeg en knetter warm..

Als je 40 van die accu’s hebt trek je maar 5 ampere per accu dus ‘1c’. Zijn ze na uur leeg en zodoende worden ze niet zo snel warm.

Vrachtwagens zullen gewoon veel meer van die accu’s hebben dan de auto’s dus om die 700 pk te leveren levert elke accu een veel kleinere bijdrage dan dat ze bij de auto’s doen.

Wat staat er allemaal op het programma in 2018 qua wagens? Ik trap alvast af met de Supra/Z4 & (M)8.

Wat staat er allemaal op het programma in 2018 qua wagens? Ik trap alvast af met de Supra/Z4 & (M)8.
AMG One.
DB 11 Volante.
Mercedes CLS.
RR Cullinan.
Lambo Urus.
DS 7 Crossback.

Ik weet dat Lambo bezig is met een hypercar.

Laatst bewerkt:
Is de CLS degene met FWD? Kan die dingen nooit uit elkaar houden. :(

AWD of 4matic zoals dat bij Benz heet.

Nieuwe Ford Focus en Mustang (facelift).

• #9.191
Ook weer een focus cc? :clown:

Anders doen we het zelf.
stanley-universele-zaag-heavy-duty-380-mm.png

• #9.193
Met goedkeuring van pininfarina

Hoort in het paupertopic wat mij betreft. Wie gaat er nou met zijn volle verstand in een reclame auto rijden en daar fors voor betalen. Die sponsoren lachen zich dood. Vond ik al met die Lambo. En het wordt een opzichtig trucje. Jon koopt auto en plakt overal lelijke ads, laat 'm opkietelen en wat vertimmeren in NL, rijdt er een jaartje mee en verkoopt 'm door in NL.

Urus besteld :heart:

edit.
Blijft mooi.

Laatst bewerkt:
Tja, we kunnen er wel niet omheen dat het interieur nogal karig was.

ik heb op mijn oprit nog wel plaats voor deze 2 snoepjes :heart:

Hoort in het paupertopic wat mij betreft. Wie gaat er nou met zijn volle verstand in een reclame auto rijden en daar fors voor betalen. Die sponsoren lachen zich dood. Vond ik al met die Lambo. En het wordt een opzichtig trucje. Jon koopt auto en plakt overal lelijke ads, laat 'm opkietelen en wat vertimmeren in NL, rijdt er een jaartje mee en verkoopt 'm door in NL.

Urus besteld :heart:
Wie heeft een Urus besteld?

De RS6 van Jon vond ik nog wel wat hebben, best bruut geworden.
De lambo al veel minder en de Rolls is gewoon afschuwelijk.

Terug
Naar boven