- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoelde Milltek, degene waar ik het op heb gezien. Opgekieteld naar 740 PK en een shitload aan Nm.
tesla truck volgeladen een berg op. Kunnen dat wel aan dan?
AMG One.Wat staat er allemaal op het programma in 2018 qua wagens? Ik trap alvast af met de Supra/Z4 & (M)8.
Onderdelen zijn zo goed als niet te koop.
Hoort in het paupertopic wat mij betreft. Wie gaat er nou met zijn volle verstand in een reclame auto rijden en daar fors voor betalen. Die sponsoren lachen zich dood. Vond ik al met die Lambo. En het wordt een opzichtig trucje. Jon koopt auto en plakt overal lelijke ads, laat 'm opkietelen en wat vertimmeren in NL, rijdt er een jaartje mee en verkoopt 'm door in NL.

Wie heeft een Urus besteld?Hoort in het paupertopic wat mij betreft. Wie gaat er nou met zijn volle verstand in een reclame auto rijden en daar fors voor betalen. Die sponsoren lachen zich dood. Vond ik al met die Lambo. En het wordt een opzichtig trucje. Jon koopt auto en plakt overal lelijke ads, laat 'm opkietelen en wat vertimmeren in NL, rijdt er een jaartje mee en verkoopt 'm door in NL.
Urus besteld![]()
Fam.
Fair enough.De RS6 van Jon vond ik nog wel wat hebben, best bruut geworden.
Was ook de 'eerste'.