MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.221

• #9.222

• #9.225
Waarvan akte

Hoe komt het trouwens dat nieuwe wagens zo veel duurder zijn in Nederland? Een Nissan x-trail van 33000 euro in België kost 39999 euro in Nederland.

• #9.230
Nederland hatchbackland. Ben zowat nog de enige die met een echte kofferbak rondrijdt lijkt wel. Familie had ook altijd sedans.

Dat is nog niets. Wagens met veel pk's kosten vaak het dubbele in NL.

Bmw m5 kon je vroeger gewoon voor het zelfde geld in België en Duitsland een 3 serie er bij halen :roflol:

Overigens komt het gewoon door de bpm, btw in België en Duitsland bestaat ook en is maar een paar % lager daar.

Hoe komt het trouwens dat nieuwe wagens zo veel duurder zijn in Nederland? Een Nissan x-trail van 33000 euro in België kost 39999 euro in Nederland.

bij ons word het wegennet er van onderhouden , in Belgie vinden ze dat niet nodig :trollface:

• #9.234
Helft van prijs is BPM.

Subaru WRX STI 2.5T Sport

Moet je op prijzen klikken.

Weet nog wel die legendarische impreza. Veel wagen voor relatief weinig geld. Kostte dacht ik rond de 35.000 gulden rond '97

ik vind deze nog eens niet zo mooi ,bij een transportbedrijf bij ons in de buurt

staat zo'n Subaru ,of het deze STI 2.5T sport uitvoering is kan ik van die afstand niet zien

die Impreza waar jij het over hebt is wel een hele mooi auto en zijn geld dubbel en dwars waard,

ben benieuwd wat de verkoopcijfers van deze uitvoering worden,in deze premium prijsklasse heb je genoeg andere keus

zelfde geld bv voor de Kia Sorento het oude model is heel leuk ,de nieuwe uitvoeringen kosten ook absurd veel maar is ook niks meer aan ,
,
de Kia Stinger is dan wel weer :wanker: alleen zal de restwaarde bizar weinig zijn

Verhuizen naar Damme is jullie enige optie.

• #9.238
NL wagenpark is ook 13 in een dozijn. Allemaal van die verwijfde autos met 4 cilindertjes. Je moet goed kijken om nog wat leuks te zien. Hadden we maar het wagenpark zoals in die fly over states in Murica. Lekkere real nig big fucker pick ups. Houthakkervessie aan en de vrijheid tegemoet.

Terug
Naar boven