XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Nu even in gereden maar heb niet het gevoel in een SUV te rijden, CX5 zit niet hoog, oogt toch best klein. Misschien overschat ik zelf een beetje dat een SUV een hele grote hoge auto moet zijn.

Nu te oud maar vond de eerste modellen van de VW Touareg erg robuust en mooi uitzien voor zijn prijsklasse. Daarna is hij steeds netter en imo minder geworden, als ik hem nu soms zie rijden vind ik hem erg ondergewaardeerd tegenover andere merken van die tijd. Zo'n eerste X5 en helemaal de X3 zijn nu echt heel erg lelijk en gedateerd, terwijl ik bij de Touareg nog steeds even kijk omdat het een mooie auto is.
Inderdaad . Enkel de neus lijkt wat gedateerd . Maar een 3.0 diesel dat is niet meer interesant in BelgiE

Wat ik ook niet begrijp is dat deze moderne SUV's rond de 120 pk's hebben. Is dat niet veel te weinig?

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.506
Wat ik ook niet begrijp is dat deze moderne SUV's rond de 120 pk's hebben. Is dat niet veel te weinig?

Om in nl beetje verkocht te worden moeten ze een bepaalde label hebben waardoor bpm niet al te hoog wordt. Daarom hebben ze niet zoveel pk.

• #9.508
Daar kan je toch geen "betrouwbaarheid " op baseren?

Iemand rijdt renault. Volgende auto wordt weer renault. Als ze slecht waren kopen ze ze niet meer. Of mensen stappen van Duits over naar renault omdat ze Duits niet goed vinden ;)

Iemand rijdt renault. Volgende auto wordt weer renault. Als ze slecht waren kopen ze ze niet meer. Of mensen stappen van Duits over naar renault omdat ze Duits niet goed vinden ;)

Renault , Peugeot en Citroen hebben wel mega veel afschrijving ,

qua design vind ik ze wel zeer mooi zoals de Peugeot 5008 en Renault Espace 2017

Duits is eenheidsworst met een vrij saai design maar wel een hoge restwaarde

Welke merken en modellen wil je in iedergeval niet? Je kan ook over de grens kijken, meer keuze en even berekenen wat het beste uitkomt qua bouwjaar etc, lpg kan ook helpen, of gewoon benzine natuurlijk.

Welke merken en modellen wil je in iedergeval niet? Je kan ook over de grens kijken, meer keuze en even berekenen wat het beste uitkomt qua bouwjaar etc, lpg kan ook helpen, of gewoon benzine natuurlijk.
Over de grens? En dan invoeren? IS het niet zo dat in Europa alle wagens in ieder land te koop zijn en ik dus geen andere modellen ergens anders in Europa zal vinden?

Zag vorige week een VW Amarok rijden met dubbele cabine lang. Zie je echt niet veel en m.i. behoorlijk "stoer". Verder eens met @Gaspar Gomez

Laatst bewerkt:
Over de grens? En dan invoeren? IS het niet zo dat in Europa alle wagens in ieder land te koop zijn en ik dus geen andere modellen ergens anders in Europa zal vinden?
Volgens mij niet altijd, hangt helemaal van de importeur af. Verder heb je groot verschil in fiscale maatregelen. Bpm, lease tarieven etc. In Duitsland zal je meer luxere auto's vinden dan hier + lagere prijs. Neem bijvoorbeeld de lexus is, hier alleen te leveren als is300h, in Duitsland heb je ook de 200t.

Volgens mij niet altijd, hangt helemaal van de importeur af. Verder heb je groot verschil in fiscale maatregelen. Bpm, lease tarieven etc. In Duitsland zal je meer luxere auto's vinden dan hier + lagere prijs. Neem bijvoorbeeld de lexus is, hier alleen te leveren als is300h, in Duitsland heb je ook de 200t.
Interessant.

• #9.516
Qua via normale kanalen zou ik isuzu nemen

2017-Isuzu-D-MAX-LS-M.jpg

5 jaar of 200.000 km garantie & assistentie!

^^ spreekt mij aan.

Als het een USA moet zijn deze

806859.jpg

woeh
2018-Cadillac-Escalade-EXT-Design.jpg

Als ik een truc moest rijden nam ik niet deze.. Achterkant is wel bad ass. Maar de voorkant is als iedere andere burgerlijke VW.
En de passagiers op de achterbank hebben heel weinig beenruimte.
Ik zag vandaag een Navara,met hardtop. Was zeker niet slecht. Een wat brave neus, maar kwaliteit, een groot dealernetwerk, overal stukken te krijgen,...Lederen interieur voor één van de laagste prijzen wat betreft pick ups.

Qua via normale kanalen zou ik isuzu nemen

2017-Isuzu-D-MAX-LS-M.jpg

5 jaar of 200.000 km garantie & assistentie!

^^ spreekt mij aan.

Als het een USA moet zijn deze

806859.jpg

woeh
2018-Cadillac-Escalade-EXT-Design.jpg

Welke Chevrolet is dat? Ik weet wel dat deze veel duurder zijn dan de andere die ik voorstelde. Alsook de cadillac.

• #9.520
Chevrolet Silverado. Zijn ook geen trucks die ik je aanraadt. Vind die leuke bekkies hebben. Die van Isuzu raad ik je wel aan als je toch een pick up wil rijden.

Terug
Naar boven