- Waardering
- 12.551
Dude, handbak?Srsly?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meest analoge Porsche van afgelopen decennia, daar hoort een handbak bij.
Meest analoge Porsche van afgelopen decennia, daar hoort een handbak bij.
De motor die erin ligt is dezelfde als in de GT3 RS, alleen zonder de PDK. Door er een handbak in de plaatsen gaven ze bij Porsche tevens de mensen die zeiden dat een PDK voor minder contact zou zorgen een passende reactie. Menselijk schakelen kan qua snelheid nooit op tegen een automatische transmissie, maar zoveel langer duurt het niet en bij de 911R is in plaats van de vaste spoiler achter een automatische geplaatst waardoor topsnelheid werd verhoogd tot ±325 km/u. Weegt om en nabij 1450kg en daarmee volgens mij de lichtste in de 911 cat. Het is niet zozeer een auto om de snelste mee te zijn in een sprint of op een circuit (hoi GT2RS), maar op talloze bergpassen en dalen komt een dergelijke auto meer dan tot zijn recht.
VZR tegen nieuwe bijtellingsregels | Autonieuws - AutoWeek.nl
Irriteert mij ook mateloos dat de overheid hun mond vol heeft van milieu maar bij ons voor het huis staat elke week een golf tdi te flitsen met uren de motor draaiend omdat mevrouw zo nodig airco nodig heeft

Thanks. Waarom trouwens? De looks enkel? Is 136 pk voor zo'n grote wagen niet te weinig?Prima SUV's beiden volgens mij. Zou niet mijn keuze zijn geweest, maar als ik moest kiezen tussen de twee dan inderdaad de Sportage.