XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Thanks. Waarom trouwens? De looks enkel? Is 136 pk voor zo'n grote wagen niet te weinig?

Idealiter heeft zo'n bak natuurlijk 200pk+ , maar de vraag is wat heb je eraan in onze lage landen? Ik vind inderdaad de looks van de Sportage net iets stoerder. Als je een snelle auto wil dan kies je beter voor een snelle station met genoeg ruimte.

BMW 8 Series — Making a Comeback

2019-BMW-8-Series-Coupe-29-830x553.jpg

Idealiter heeft zo'n bak natuurlijk 200pk+ , maar de vraag is wat heb je eraan in onze lage landen? Ik vind inderdaad de looks van de Sportage net iets stoerder. Als je een snelle auto wil dan kies je beter voor een snelle station met genoeg ruimte.
Mijn vrouw haat stationwagons. Voorlopig heb ik haar kunnen overtuigen de Sorento te kopen. Ofwel de pre-2016 versie ofwel die post-2016. OOk daar weer een dilemma. Het interieur van de recente versie is mooier, maar de looks van de oudere zijn mooier vind ik. De nieuwe sorento lijk teveel op een monovolume.

• Like
Waarderingen: Vonk
Advies gevraagd omtrent vermoeden oplichting:
Ik vond op autoscout.de (Duitsland) een Kia Sorento die veel goedkoper was dan zijn werkelijke marktwaarde.
Een aantal dagen later kreeg ik reactie van de verkoper, maar de advertentie was reeds verwijderd. Toch zei hij dat de wagen nog te koop was en hij schreef dit:

"
Hello,

First of all, I apologize for this late reply.
The car is in excellent condition, garage kept, no accidents, no scratches, no dents.
Here you have some information and photos:
Price: € 7.650
2014 Kia Sorento 2.2 CRDi KM 4x4 Panorama Navi
Year: 04/2014
Mileage: 49.783 km
Fuel: Diesel
Capacity: 2.199 cm³
Power: 145 kW (197 PS)
Transmission: Automatic
Photos: https://hierbilder.de/NWHg2
VIN: KNAKU814DE5507238
It is a non-smoking car and is equipped with new summer tires.
The MOT is valid until 2019. The service book is also complete. It is a german vehicle with german documents.
Please let me know if you are still interested to buy this car, so I can explain more about it.
Thank you"

ZIjn emailadres was dit: chithussein@protonmail.com en zijn naam" chit Hussein".
Echter, in de advertentie noemde hij Herr Baland en was de advertentie van een garage in Duitsland:

Verkoper:
Autohaus Kemmer GmbH
Tel.: +49 (0)6855 - 821.91.48
as24.mailing.templater.contactconfirmation.location.jpg
Bahnhofstr. 56A
66629 Freisen

-------------------------------------------------------------

Hij vroeg me vandaag per mail of ik nog geinteresseerd was.

Mijn "spider sense" zegt me deze beter links te laten liggen; Wat zou hier aan de hand kunnen zijn en hoe kan ik eventueel zekerheid bekomen
Het VIN nummer die hij me meedeelde gaf geen resultaat op het internet;

Ik vond op autoscout.de (Duitsland) een Kia Sorento die veel goedkoper was dan zijn werkelijke marktwaarde.
Een aantal dagen later kreeg ik reactie van de verkoper, maar de advertentie was reeds verwijderd. Toch zij hij dat de wagen nog te koop was en hij schreef dit:

"
Hello,

The car is in excellent condition, garage kept, no accidents, no scratches, no dents.
The MOT is valid until 2019. The service book is also complete. It is a german vehicle with german documents.
Please let me know if you are still interested to buy this car, so I can explain more about it.
Thank you"

ZIjn emailadres was dit: chithussein@protonmail.com en zijn naam" chit Hussein".
Echter, in de advertentie noemde hij Herr Baland en was de advertentie van een garage in Duitsland:

Verkoper:
Autohaus Kemmer GmbH
Bahnhofstr. 56A
66629 Freisen

Mijn "spider sense" zegt me deze beter links te laten liggen; Wat zou hier aan de hand kunnen zijn en hoe kan ik eventueel zekerheid bekomen

Ver weg van blijven,waarom zou iemand

zo'n goed onderhouden auto onder de

marktprijs verkopen,

sprookjes bestaan niet,

je kunt hem nu wel gaan trollen ,

lekker bezig houden met veel onzinnige

vragen en zijn tijd verdoen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.972
Kijk eens bij een bonafide garage bij je in de buurt. Betaal je misschien iets meer maar koop je geen kat in de zak

Een aantal dagen later kreeg ik reactie van de verkoper, maar de advertentie was reeds verwijderd. Toch zei hij dat de wagen nog te koop was en hij schreef dit:

"
Hello,

Thank you"

Verkoper:
Autohaus Kemmer GmbH
Bahnhofstr. 56A
66629 Freisen

Iemand die een auto verkoopt met een protonmail e-mailadres. Sureeeeee

Ver weg van blijven,waarom zou iemand

zo'n goed onderhouden auto onder de

marktprijs verkopen,

sprookjes bestaan niet,

je kunt hem nu wel gaan trollen ,

lekker bezig houden met veel onzinnige

vragen en zijn tijd verdoen
Ja , dat is wat ik vermoedelijk ga doen.
Hij zal me waarschijnlijk iets vertellen over een transporteur die de wagen tot bij mij zal kunnen leveren endat ik hem cash moet betalen en dan zal de transporteur me net voor zijn aankomst melden dat hij enkel geld via paypal en zo ontvangt;... Heb zonet een aantal verhalen gelezen. Ik ben benieuwd.

Iemand die een auto verkoopt met een protonmail e-mailadres. Sureeeeee
Ik heb zo'n emailadres nog nooit gezien.

Ik heb trouwens een gelijkaardige wagen op het oog, maar met meer km en 10 000 euro. En in België dus misschien beter dat ik daar op inga.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.977
Dat weet ik maar je bent het beste af bij een merkdealer.

Waarom de fk zou iemand zo'n vlooienhok van een kia willen?:dunno:

Ik heb zo'n emailadres nog nooit gezien.

Ik heb trouwens een gelijkaardige wagen op het oog, maar met meer km en 10 000 euro. En in België dus misschien beter dat ik daar op inga.
Het is een e-maildienst die privacy kan waarborgen. Hierdoor wordt het onder meer heel veel gebruikt door de onderwereld.

Terug
Naar boven