Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.003
BMW E28 / Alpina B7 Turbo.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• #10.005
Mooi rubber spoilertje die door de jaren heen beetje wittig uitslaat

Vriendjes graag jullie advies.

Wat zouden jullie kiezen en waarom.

1. Focus 1.0 2013/2014 (hierop zou dan na aanschaf chiptuning plaats vinden) drie cilinder
2. Focus 1.6 2013/2014 standaard 150 pk wat voldoende is, vier cilinder
3. Focus 1.0 2015 ( chiptuning na aanschaf) drie cilinder. Nieuw model.

Aanschafprijzen zijn zo’n beetje gelijk.
En weten jullie wellicht een goed adresje voor het chippen..?

Vriendjes graag jullie advies.

Wat zouden jullie kiezen en waarom.

1. Focus 1.0 2013/2014 (hierop zou dan na aanschaf chiptuning plaats vinden) drie cilinder
2. Focus 1.6 2013/2014 standaard 150 pk wat voldoende is, vier cilinder
3. Focus 1.0 2015 ( chiptuning na aanschaf) drie cilinder. Nieuw model.

Aanschafprijzen zijn zo’n beetje gelijk.
En weten jullie wellicht een goed adresje voor het chippen..?
In ieder geval een goede keuze qua model :thumbup: Keuze zou naast vermogen afhangen van zaken als km stand, al dan niet schade gereden, evt. garantie, gepleegd onderhoud en welk onderhoud er evt. aan zit te komen. En hoe je zelf graag rijdt. Je kan beter iets vermogen over hebben dan telkens op zn staart moeten trappen. 2 zoals @Gaspar Gomez schijft, lijkt dan op papier een goede keuze.

In ieder geval een goede keuze qua model :thumbup: Keuze zou naast vermogen afhangen van zaken als km stand, al dan niet schade gereden, evt. garantie, gepleegd onderhoud en welk onderhoud er evt. aan zit te komen. En hoe je zelf graag rijdt. Je kan beter iets vermogen over hebben dan telkens op zn staart moeten trappen. 2 zoals @Gaspar Gomez schijft, lijkt dan op papier een goede keuze.

Dat was ook mijn gedachtegang. bedankt voor de bevestiging!

• #10.011

Advies gevraagd. Ik ga straks bij een verkoper, een particulier, een auto kopen voor 9500 euro. Hij vroeg me of het mogelijk was 8500 euro over te schrijven .en 1000 euro cash te geven maar als dat niet ging was dat geen probleem en 8s een volledige overschrijving ook goed. Echter zal hij dan het geld pas binnen een paar dagen op zijn rekening krijgen. Is hier een oplossing voor te vinden? Ik ga hem natuurlijk ook geen geld geven zonder zekerheid te hebben. Hoe gaat dit normaall in zijn werk?

Zou altijd alles gewoon cash doen bij een particulier eigenlijk

Je kan toch spoedoverboeking doen? Of contant meenemen en afstorten bij bank? Of op een (betrouwbare) computer overmaken bij bedrijf/particulier.

Je kan toch spoedoverboeking doen? Of contant meenemen en afstorten bij bank? Of op een (betrouwbare) computer overmaken bij bedrijf/particulier.
Bedankt voor je tijd.
Ik heb zonet een bankmedewerker aan de lijn gehad die me heeft gezegd dat ik de verkoper moet meenemen naar mijn bank en daar een sepa-overschrijving moet laten uitvoeren.
Dan hebben beide partijen alle zekerheid dat alles verloopt zoals het moet.

Yasmine die het auto topic hijacked met z'n kia perikelen :roflol:

• Like
Waarderingen: Obee
us6dIVnl.jpg

• #10.019

Terug
Naar boven