AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Ja en nee, als de vervuiler zou moeten betalen moet het gewoon verwerkt worden in de brandstof (of middels km-heffing). Als ik een Lancer Evo voor de deur wil hebben om er 5k per jaar mee te rijden kost met dat een godsvermogen terwijl ik in de praktijk minder vervuilend ben dan de gemiddelde automobilist.
Ligt aan het doel wat je wilt bereiken. Wanneer het doel is dat er in Nederland minder auto's op de markt komen met dikke (vervuilende) motoren dan zal het doel weldegelijk bereikt worden met deze maatregel. Diegene die ondanks alles toch zo'n auto wilt rijden die zal daarvoor dan de prijs moeten betalen. Dus zorg dat je lekker rijk wordt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.123
Zag vandaag een Q8 5.0 Tdi in het zwart rijden. Wel episch kontje

• #10.124
[afbeelding niet meer beschikbaar]
'Murican classic festival geweest. Heb ook wat filmpjes. Hoe voeg je imgur toe aan je posts?
2gt5h7q.jpg

Hoe voeg je imgur toe aan je posts?
De bb-code kopieren en plakken.

https://imgbox.com is wat makkelijker, vind ik, met meerdere foto's. Na uploaden de bb-code copy paste. Standaard krijg je dan thumbnail formaat waar je op kunt klikken waarna ze vergroten op het forum, als je ze fullsize wilt moet je dit aanklikken voor je de bb-code copy paste doet.

• #10.126
Lukt niet met filmpjes. Morgen nog maar is kijken. Geen zin om met mn yt kanaal het te doen

• #10.129

• #10.132
Die vlag die ze hadden was epic. Paste er mooi bij
2czbm6q.jpg

RS6+ (730PK) inruilen tegen zo een?

• #10.137
Zal me niks verbazen als we binnenkort horen dat zn vrouw hem aan de trap vond bengelen

• #10.138
'Murica...f**k yeah!

908726-1920x1080-[DesktopNexus.com].jpg

giphy.gif

JFoVL4Ll.jpg

Terug
Naar boven