Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

[afbeelding niet meer beschikbaar]
QhBQal5m.jpg

giphy.gif
giphy.gif

giphy.gif
giphy.gif

Laatst bewerkt:
Ook dat zegt nagenoeg niets. Als het goed is heeft mazda de bestuurders deur van een 626 model dusdanig gemodificeerd dat het een degelijk geluid produceerde bij het dichtgooien. Alleen de bestuurders deur want die wordt in 99% van de gevallen gebruikt als de consument het wil horen. Het ging ze bij het optimaliseren ook niet om betere scharnieren of sloten oid, maar alleen om het geluid.

Niet gaan miereneuken, ik schat je intelligent genoeg om mijn punt te snappen.

Mazda, het merk met de naar mijn mening meest debiele reclamecampagne ooit.

ZOOOOM ZOOOOOM ZOOOOM t**fus slogan

Godver ja:roflol:
Hoewel ik meer doelde op de handgemaakte mallen bullshit en hun 12.000 soorten slijpsteen.

Erger nog dan de r*tard die zoiets stompzinnigs bedenkt is degene die een dergelijke campagne approveert.
Enfin, dat geldt voor vrijwel elke reclame tegenwoordig.
De arrogantie van de heren en dames reclamemakers waarmee ze mijn intelligentie -en die van velen met mij- dagelijks beledigen, jongejongejonge.

Ik moet zeggen dat ik toyota (lexus), mazda, honda, subaru, isuzu, nissan (infinity) altijd wel kon waarderen. En je ziet ze vaak genoeg rondrijden terwijl ze vijftien of twintig jaar oud zijn. Volgens mij scoren ze meestal ook vrij behoorlijk op de diverse lijstjes. Het hoeft niet je smaak te wezen idd, ik vind er ook gedrochten bij zitten afgelopen decennia. De laatste jaren zijn, of lijken, ze wat moderner geworden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.188
"How Japan Took Over the World... And Then Lost It"

• #10.190
Ik moet zeggen dat ik toyota (lexus), mazda, honda, subaru, isuzu, nissan (infinity) altijd wel kon waarderen. En je ziet ze vaak genoeg rondrijden terwijl ze vijftien of twintig jaar oud zijn. Volgens mij scoren ze meestal ook vrij behoorlijk op de diverse lijstjes. Het hoeft niet je smaak te wezen idd, ik vind er ook gedrochten bij zitten afgelopen decennia. De laatste jaren zijn, of lijken, ze wat moderner geworden.

• #10.191
Ik was vroeger crazy van die skyline

ik heb een absolute softspot voor Mitsubishi en Volvo . ik heb ooit als jochie in de vakantie bij nedcar gewerkt ,heb aardig wat dashboardjes in s40 v40 en charisma's gemonteerd. die lancer zou ik ooit nog graag als hobby auto willen hebben ^^

Niet gaan miereneuken, ik schat je intelligent genoeg om mijn punt te snappen.

Mazda, het merk met de naar mijn mening meest debiele reclamecampagne ooit.

Ja en nee, ik heb ook een irrationele zwak voor de Europese “premium” merken, er staan er zelfs 2 voor de deur op dit moment, maar als ik met verstand mijn auto geschiedenis af ga dan zwaren de beste auto’s die we hebben gehad toch echt Japanners.Tte weten een Mitsubishi Lancer uit 1996, een Suzuki Grandvitara uit 2010 en een Honda Civic Type-R uit 2001. Ik heb geen recente ervaring met Kia’s maar ik ik denk dat de prijs/kwaliteit verhouding boven gemiddeld is.

ik heb een absolute softspot voor Mitsubishi en Volvo . ik heb ooit als jochie in de vakantie bij nedcar gewerkt ,heb aardig wat dashboardjes in s40 v40 en charisma's gemonteerd. die lancer zou ik ooit nog graag als hobby auto willen hebben ^^

Zoveel beter dan een Impreza, een EVO X hoop ik zelf ooit nog eens voor de deur te hebben staan.

• #10.196
Afspraak toentertijd: niet meer dan 280pk in sportwagen. Supra, 3000 gt, NSX en 300zx hielden zich er allemaal aan.

OEM wel ja.

Volgens mij is de supra nog steeds een van de best op te voeren modellen ooit. In de states is er iemand die een supra had of heeft die bekant 400km/u liep. Getest op tijd en al.

• #10.199
Rx7 met wankelmotor

Ja en nee, ik heb ook een irrationele zwak voor de Europese “premium” merken, er staan er zelfs 2 voor de deur op dit moment, maar als ik met verstand mijn auto geschiedenis af ga dan zwaren de beste auto’s die we hebben gehad toch echt Japanners.Tte weten een Mitsubishi Lancer uit 1996, een Suzuki Grandvitara uit 2010 en een Honda Civic Type-R uit 2001. Ik heb geen recente ervaring met Kia’s maar ik ik denk dat de prijs/kwaliteit verhouding boven gemiddeld is.

Auto is grotendeels emotie voor mij en dat ervaar ik niet als ik weer zo'n aziatisch wangedrocht zie rijden.

Volgens mij is de supra nog steeds een van de best op te voeren modellen ooit. In de states is er iemand die een supra had of heeft die bekant 400km/u liep. Getest op tijd en al.

In GranTurismo III ook, 1000+ pk als ik me goed herinner.:D

Gewaagd maar jammerlijk mislukt experiment.Vind het motorgeluid ook beangstigend, alsof er elk moment iets kapot kan gaan.

Terug
Naar boven