AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

In Helmond staat nu een Kia Stinger V6 te koop

voor 99.000 ,benieuwd of die ooit verkocht word

Had er nooit van gehoord, ff gegoogled maar wat een gedrocht.
Enige mooie is de achterkant die rechtstreeks van een A5 gekopieerd lijkt te zijn.

Is ook België.

Westkant Ring Antwerpen is ook absurd voor een Westers land. Ken nog wel meer plekken

Ring Brussel ben ik ook niet enthousiast over.

Zjwo4.gif

Denk dat veel kritiek ondertussen al ietwat achterhaald is. In mijn streek zijn (of worden) ze opnieuw aangelegd.

Nu zijn ze beter dan in Nederland!

tenor.gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.225
Ik hoorde ergens een mug zoemen

enfin

aNe99o0_700b.jpg

:lol:

We hadden het toch over snelwegen? :thinking:

• #10.228
Is Jay Leno gek op

We hebben een kenner hier. Nardo Grey op een RS6 is de perfecte match, wel tegen een meerprijs. Natuurlijk met diamondstitching interieur.

Remschijven zo groot als kia velgjes haha kost alleen ietsie meer dan een ton.:D

Ik dacht dat auto’s en emotie bij jouw verbonden waren. Waarom begin je nu dan over Audi? :D

Was jarenlang bimmerfreak tot m'n eerste S4, daarna nog een mercedes, sindsdien alleen nog maar de betere helft van VAG.
Of doelde je op seat's auto-emocion reclame:(

Nog fans hier van de 2017 Audi S8

Remschijven zo groot als kia velgjes haha kost alleen ietsie meer dan een ton.:D

Was jarenlang bimmerfreak tot m'n eerste S4, daarna nog een mercedes, sindsdien alleen nog maar de betere helft van VAG.
Of doelde je op seat's auto-emocion reclame:(

Was maar een grapje, persoonlijk vind ik Audi namelijk “minder” dan BMW of Mercedes.

giphy.gif
giphy.gif

[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:

1100 kg.

Alpine A110: De Wederopstanding
Toch werd er hier en daar ook beknibbeld: er zijn teveel harde plastics (onder meer in de deuren), het multimediasysteem is maar standaard
Ook is er een ernstig gebrek aan opbergvakken. Zelfs de afwezigheid van een handschoenkastje maakt hem dagelijks moeilijk bruikbaar.
Wat een lul ben je als je dit schrijft. :roflol: Ik zou het prima vinden om een nog meer uitgeklede versie te hebben als 'hobby wagen'.

• #10.239
Autoweek kraakt doorgaans ook alles af en muggezift om alles wat geen VAG is.

Terug
Naar boven