Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Welke merk kwam alweer met een retro elektrisch model? :thinking:

Edit: Honda!

Honda-Urban-EV-Concept-928946.jpg

Honda-Urban-EV-Concept-electric-car-1260887.jpg

Honda has based the car’s design on the original Civic Mk1

Zo’n 15 jaar gelden heb ik op het punt gestaan een Delta Integrale te kopen, maar de staat was te slecht dus heb ik het logischer wijs uit mijn hoofd gezet. Mijn hart heeft er soms nog steeds spijt van.

Daarna trouwens lang getwijfeld over een RX-8 en een Opel speedster, maar uiteindelijk toch “verstandig” voor een Civic type-R gekozen waar ik jarenlang met veel plezier ingereden heb en vaak met een glimlach op mijn gezicht als het weer in mijn opkwam dat dat de verstandigste keuze was toentertijd.

er is een goeie reden waarom je niet in je jeugd droom auto moet gaan rijden valt altijd tegen .
jaar of 5 terug had ik een aardige cent gespaard en bij Bollen racing stond een dergelijke machine te koop.

heel veel pech mee gehad waaronder ecu en turbo issues . na 6 maanden weggedaan

Als je een auto ziet voor prive gebruik kijk dan naar de prijs (aanschaf, verzekeringen, onderhoud etcetera) en kijk vervolgens of je dat A) wilt uitgeven/ ervoor over hebt B) door de wc wilt spoelen minus restwaarde. Als op A & B een positieve reactie komt dan komen eventuele verdere afwegingen.

EvoX is zeker niet meer zo bruut als zijn voorgangers. Heb zelf een Evo6 gehad en had die nooit, maar dan ook nooit, weg moeten doen (al zeg ik dat van meer auto's :D). Meest waanzinnige ding die ik gehad heb en nu niet meer te betalen. Had hem een Ecutek kuurtje gegeven en was goed voor 370pk, ding ging echt knetterhard over de Ring.
Als ik een Evo zou overwegen zou ik nu voor een VII gaan.

Daarna trouwens lang getwijfeld over een RX-8 en een Opel speedster, maar uiteindelijk toch “verstandig” voor een Civic type-R gekozen waar ik jarenlang met veel plezier ingereden heb en vaak met een glimlach op mijn gezicht als het weer in mijn opkwam dat dat de verstandigste keuze was toentertijd.

Type-R is gaaf!
Speedster heb ik ook nog bijna gehad, maar het in- en uitstappen is met mijn (en wrs de jouwe ook) postuur een absolute no-go.
RX-8 is ook fun, goedkoop te vinden, maar die heeft wel enorm veel issues door die wankelmotor.

er is een goeie reden waarom je niet in je jeugd droom auto moet gaan rijden valt altijd tegen .
jaar of 5 terug had ik een aardige cent gespaard en bij Bollen racing stond een dergelijke machine te koop.

heel veel pech mee gehad waaronder ecu en turbo issues . na 6 maanden weggedaan

Bollen... is ook niet de meest betrouwbare :rolleyes:

[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Het valt me op dat er relatief weinig GT's rondrijden in NL. Iemand hier die weet of dat een bepaalde reden heeft? Ik vind het best mooie modellen. Ik ben zelf me er ook op aan het oriënteren om er eentje te nemen, maar ben benieuwd of daar bepaalde 'valkuilen' bij zitten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.336
Ook een reden dat ze in Murica graag pick ups rijden

DSC04713.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.337
Denk nu eens aan die lullige kipjes of beyerlandjes waar onze ouders mee naar Frankrijk tuften.

Petrolicious filmpjes zijn altijd *fapfap*

Nog DBB'ers die naar de Knokke Zoute rally gaan?

Terug
Naar boven