AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Yes. Blijft magnifiek. Vooral omdat je naar letterlijk ziet en voelt dat het geschiedenis is. Body is praktisch van plastic, geen handgrepen maar ijzeren draden en de motorkap weegt ook niks kan je er zo afhalen.
sterker nog ik zei als jochie als ik rijk ben koop ik een f40 , waarop mijn vader antw dan mag ik zeker ook rijden ...kleine azerate : nee jij krijgt dan van mij een alfa v6 .

sterker nog ik zei als jochie als ik rijk ben koop ik een f40 , waarop mijn vader antw dan mag ik zeker ook rijden ...kleine azerate : nee jij krijgt dan van mij een alfa v6 .
Vlak de F50 ook niet uit. Paar keer in mogen zitten en dat is toch echt een miskende bruut.

mijn verhouding met de f50 is gewoon anders :p
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze heeft trouwens aangepaste remschijven, grotere dan de standaard. Verder wel helemaal origineel.

Heerlijk die parkeergarages in MC, vraag me wel af hoe je daar doorheen rijdt in een grote sportauto :o. Vakken waren zelfs klein in een Ford Fiësta.

Je filmpjes doen het trouwens niet @Derksen

Heerlijk die parkeergarages in MC, vraag me wel af hoe je daar doorheen rijdt in een grote sportauto :o. Vakken waren zelfs klein in een Ford Fiësta.

Je filmpjes doen het trouwens niet @Derksen
Praktisch vrijwel niet te doen, vijf keer steken voor elke bocht. Maar de meesten parkeren in prive garages, en daar zijn wachtlijsten voor vanzelfsprekend want ruime plaatsen en/of die af te sluiten zijn zijn erg in trek. Er zijn ook openbare garages met verdiepingen die niet openbaar zijn, en die zijn dan wat ruimer. Er zijn complete ondergrondse garages met wagenparken, of waar autogarages voorraad hebben gezet, of hotels die daar voor gasten parkeren. Maar over het algemeen kan je stellen dat alles groter dan een golf problemen kan geven in de openbare garages, met name bij in- en uitrijden en van de ene verdieping naar de andere.

ik heb mezelf weleens vast gereden met een mk2 met vr6 blok , heel beschamend als je bij de uitgang van een parkeer garage moet schroeven

Met een M6 in een krappe wasstraat ook geen succes. Toen de versnellingsbak kapot ging op de Autobahn was de eerste takelwagen ook ongeschikt, moest een grotere komen.

Eindelijk weer een mooie Franse auto.
https://www.autoblog.nl/nieuws/peugeot-e-legend-is-de-dikste-peugeot-van-nu-114861

6349159E-7EFF-4F87-B94E-9214D095DAEB.jpeg

Opladen elektrische auto wordt bij Porsche een pitstop
Porsche maakt van het opladen van elektrische auto’s een pitstop. In slechts 20 minuten is het gefikst en dan kan de automobilist weer 400 kilometer verder rijden. De sportwagenfabrikant heeft er een speciale laadpaal voor ontworpen.

Tesla heeft het nakijken bij de laadpaal die Porsche heeft ontwikkeld. De huidige generatie Superchargers van Tesla kunnen niet meer dan 120 kW aan. Topman Elon Musk heeft weliswaar een nieuwe generatie aangekondigd, maar ook die zal niet meer leveren dan 200 tot 250 kW. De nieuwe laadpaal van Porsche laadt op met 350 kW en is daarmee de snelste op de markt. Hij is hard nodig voor de Taycan, de eerste elektrische Porsche die volgend jaar te koop zal zijn. Het batterijsysteem van de Taycan werkt met een spanning van 800 Volt en vestigt daarmee een record. De huidige generatie laadpalen kan slechts de helft aan.

Die 800 Volt van de Porsche moet hem supersnel maken, niet alleen op de weg, maar ook bij de laadpaal. Om oververhitting te voorkomen, zijn de nieuwe laadstations met vloeistofkoeling uitgerust. De eerste laadpaal is inmiddels geïnstalleerd bij een Porsche-dealer in Berlijn, maar de autofabrikant streeft naar een omvangrijk netwerk van dit soort palen.
Musk kan er maar beter mee stoppen. :emo:

Wij zijn aan het overwegen om de passat variant weg te doen , ben aan het pushen voor een touran met een beetje leuke motor ^^

Terug
Naar boven