- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat Duits en Japans degelijk slash kwaliteit zijn is een mythe die de meesten, van ons petrolheads, zo langzamerhand wel kennen.
Volgens mij ook ergens een berlingo met klokje rond. Blijft ook maar doorgaan/
Had mijn post al aangepast. Had het verkeerd verwoord. Bedoelde dat niet alleen Duits en Japans degelijk / kwaliteit zijn is een mythe.de oude peugeot diesels waren ook heel erg betrouwbaar. valt alleen minder op omdat ze meestal minder goed onderhoud kregen.
maar als je ze goed behandelde draaiden ze eeuwig door.
Komt door die tax, idd. Toen deze nog onder de oude regeling was deed deze het wel beter. Ben benieuwd of de nieuwe wat potten gaat breken. Je rijdt toch liever in een Jimny dan een Renegade?
Dat is mogelijk en zorgt voor meer diversiteit in het wagenpark. Als je m op grijs zet rij je m ook voor een scheet en drie knikkers.De Jimny ziet er leuker uit ja, maar de Renegade vind ik niet slecht. De Jimny is voor mij alleen toch wat te klein en de 4x4 capaciteiten zal ik nooit gebruiken dus als ik voor zo’n type auto zou gaan dan heet de Renegade toch mijn voorkeur.
Ik zou dat ding amper durven parkeren hier in de periferie. Krasjes, gespuug, vandalisme, afgunst e.d.