XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

die peugeots van de jaren 90 hebben toch wat. ondanks dat deze wat mankementen heeft blijft het een leuk ding

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.703
Volgens mij ook ergens een berlingo met klokje rond. Blijft ook maar doorgaan/

Dat Duits en Japans degelijk slash kwaliteit zijn is een mythe die de meesten, van ons petrolheads, zo langzamerhand wel kennen.

Volgens mij ook ergens een berlingo met klokje rond. Blijft ook maar doorgaan/

de oude peugeot diesels waren ook heel erg betrouwbaar. valt alleen minder op omdat ze meestal minder goed onderhoud kregen.
maar als je ze goed behandelde draaiden ze eeuwig door.

• #10.705
de oude peugeot diesels waren ook heel erg betrouwbaar. valt alleen minder op omdat ze meestal minder goed onderhoud kregen.
maar als je ze goed behandelde draaiden ze eeuwig door.
Had mijn post al aangepast. Had het verkeerd verwoord. Bedoelde dat niet alleen Duits en Japans degelijk / kwaliteit zijn is een mythe.

Komt door die tax, idd. Toen deze nog onder de oude regeling was deed deze het wel beter. Ben benieuwd of de nieuwe wat potten gaat breken. Je rijdt toch liever in een Jimny dan een Renegade?

De Jimny ziet er leuker uit ja, maar de Renegade vind ik niet slecht. De Jimny is voor mij alleen toch wat te klein en de 4x4 capaciteiten zal ik nooit gebruiken dus als ik voor zo’n type auto zou gaan dan heet de Renegade toch mijn voorkeur.

• #10.707
De Jimny ziet er leuker uit ja, maar de Renegade vind ik niet slecht. De Jimny is voor mij alleen toch wat te klein en de 4x4 capaciteiten zal ik nooit gebruiken dus als ik voor zo’n type auto zou gaan dan heet de Renegade toch mijn voorkeur.
Dat is mogelijk en zorgt voor meer diversiteit in het wagenpark. Als je m op grijs zet rij je m ook voor een scheet en drie knikkers.

• #10.709
Excellente uitvoering in de praktijk van QUATTRO

Mijn god :rolleyes:

• Like
Waarderingen: Bubs
België? Ken haar niet.

• #10.713
:scold:

• #10.715
prima

Je kan wel wat lijken kwijt in die bak, Roy.

Terug
Naar boven