AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Nieuwe Supra is niet de naam Supra waardig vind ik persoonlijk...
Waar de originele Toyota Supra een beest van een wagen is, kun je dat van het nieuwe model niet zeggen.
Bovendien is het inderdaad eerder een BMW: chassis komt van een Z4, motor is BMW,...
Ik vind het een dikke nono :)

Laatst bewerkt:
Bij BMW deden ze het om de kosten te drukken. Want blijkbaar is er niet veel vraag meer naar die wagens. Ik weet niet wat de gedachtegang was bij Toyota. :thinking:

Deze man is helemaal gek van Supra, ook van andere auto's overigens.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
Een vrouwelijke CEO dan?

RWB :heart:

upload_2019-1-17_11-33-13.png

upload_2019-1-17_11-33-36.png

Nieuwe Supra is niet de naam Supra waardig vind ik persoonlijk...
Waar de originele Toyota Supra een beest van een wagen is, kun je dat van het nieuwe model niet zeggen.
Bovendien is het inderdaad eerder een BMW: chassis komt van een Z4, motor is BMW,...
Ik vind het een dikke nono :)

De originele Supra was een Celica Supra.

Ok, dan nog is de eerste echte supra de A70 en niet de A80 (ik denk dat jij dat de originele Supra vindt).

Hoi allemaal! Ik heb nu bijna een half jaar mijn rijbewijs en ik rijd momenteel in de opel corsa van mn moeder. Nu wil ik hier nog wel even in rond rijden maar ben wel al een richting aan het zoeken voor mijn eigen auto hierna. Ik wil wel iets wat een beetje harder kan omdat deze soms al moeite moet doen om goed mee te gaan op de snelweg en ik wel redelijk van doorrijden houd. Omdat ik ook nog thuis woon denk ik dat mijn budget voor de auto redelijk hetzelfde blijft zodat ik ook kan voorbereiden om op mezelf te gaan. Mijn budget zal rond de 5000 euro liggen. Na even wat snel inlezen kwam ik zelf al gauw uit op een mazda mx-5 of een mazda rx-8. Ik las in dit topic ook iets over een alfa romeo 147. Welke andere auto's weten jullie nog die hier een beetje op lijken?

Een Renault Clio RS of Ford Fiesta ST is ook mogelijk binnen budget.

Ga voor design .en performance ,kies Alfa

Terug
Naar boven