AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Nieuwe concept SUV Alfa:

r9qyw3lbmza7_800.jpg

Oogt wel een stuk sexyer dan de Stelvio.

t*ring duur zeker

Als ze ooit de koplampen veranderen, dan breken er rellen uit in Zuffenhausen.

RBIy4JU.jpg

Brede banden blijven, los van hun functie, toch bruut! :wanker:

• Like
Waarderingen: Bubs
911 moet ook geen revolutie zijn maar een evolutie , in die zin kun je stellen dat old ferdi is geslaagd om een icoon neer te zetten .

• Like
Waarderingen: Bubs
Zijn er hier mensen die private leasen?

Ik zelf zit er over na te denken aangezien ik iets meer zorgeloos wil gaan rijden. Maar het enige wat weerhoudt dat ik misschien volgend jaar zakelijk kan leasen waardoor ik misschien veel moet betalen voor een kort contract.

Kleine auto boeit mij niet want rij nu ook maar een Ford ka

Ik zou echt uren naar deze vent kunnen luisteren

Zijn er hier mensen die private leasen?

Ik zelf zit er over na te denken aangezien ik iets meer zorgeloos wil gaan rijden. Maar het enige wat weerhoudt dat ik misschien volgend jaar zakelijk kan leasen waardoor ik misschien veel moet betalen voor een kort contract.

Kleine auto boeit mij niet want rij nu ook maar een Ford ka

Als je huidige Ka niet heel veel kuren vertoont zou ik er gewoon in blijven rijden, tot je weet of je volgend jaar wel of niet zakelijk kunt leasen. Een vriend van mij heeft twee jaar een paar maanden een Fiesta privé via shortlease gereden en was daar dacht ik ca. €450 per maand aan kwijt.

Ze hebben toch al eens lelijke koplampen gehad?
34FAA3FE-54A5-4F25-8B51-124EAF7DF3FC.jpeg

Is maar net wat je onder lelijk verstaat, in den beginnen was er veel weerstand tegen deze koplampen (op de types 996/986), maar dat viel ook tegelijk met de introductie van de watergekoelde versies (ipv luchtgekoeld) wat door de puristen verfoeid werd. Dus op dat moment was alles lelijk/slecht/kut/enz.

Nu zie je dat er een omslag heeft plaatsgevonden en er meer en meer waardering komt voor de watergekoelde versies en dus ook de aversie tegen de 'spiegelei' koplampen afneemt.

Ik vind het gewoon nog lelijk.

Er zijn wel oplossingen voor, maar die geven geen verbetering imo.
Het was ook slechts eenmalig, vanaf de 997 greep Porsche weer terug naar de ronde variant.

777058d1384035945-996-headlight-covers-opinions-please-image-1863534030.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.375
6 uitlaten maar?

Gewoon een 2 in 6 spruitstukje aan het eind. :p

In dit geval vind ik alleen de interieurlijsten lelijk. De velgen zien er 17 inch uit. Denk dat 18 inch hem iets beter zou staan. Maar uiteindelijk, who cares?

Terug
Naar boven