Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Haha. Ik ben wel voor. Als het echt ongelukken met dodelijke afloop scheelt. Niemand koopt een Volvo om daarmee binnen de 8s van 0-200 te willen gaan. Eerder veiligheid en 180km/u is voldoende.

Ja 25% ongeveer toch, maar hoeveel daarvan bevinden zich in de bebouwde kom? Kan me zo voorstellen dat het anti collision systeem niet al te best meer werkt bij voetgangers die willen oversteken en wanneer jij met 90km/u aan komt rijden. Kortom hoeveel % van die 25% bevindt zich daadwerkelijk binnen het beoogde veiligheidsdoel?

# politieke correctiedheidmodus aan:

Je mag toch niet harder dan 130 in Nederland dus ik zie het probleem niet... :roflol:

# politieke correctiedheidmodus uit.

Wel mooi kut als je een keer lekker wilt door rijden in Duitsland (of stiekem een keer midden in de nacht op een lege snelweg hier in Nederland) :haha:

Het is een begin. Als anderen dit ook gaan toevoegen dan zal je resultaten over 10 jaar en langer moeten bekijken. Het begint met 180, zal wel bij 140 eindigen. Behalve de exoten, en daar zal je dan vast ook nog meer voor moeten betalen. Totdat Brussel vindt dat geen enkel motorvoertuig meer boven een x snelheid mag.

ik rijd voor mijn werk met een begrensde bus (125km/h) levensgevaarlijk

Tijd om te emigreren komt steeds dichterbij, de vraag is waar kun je nog naartoe.. In elk geval niet naar België

Zijn leuke eilanden zonder limiet snelheid, bubeko. Isle of Mans bijvoorbeeld. Stuurmanskunsten zijn wel vereist.

• Like
Waarderingen: Vonk
ik hoorde gisteren dat vrije wapendracht op Man is geoorloofd ,fabel of feit ?
Volgens mij feit. Ook op de kanaaleilanden. Daar oefenen ook bijvoorbeeld mensen die voor hun sport moeten schieten. Wellicht van oudsher vanwege de verdediging. Kijkje nemen op Guernsey leert dat daar nogal wat is voorgevallen, staan ook kanonnen en bunkers. GB heeft verder heel strenge wetgeving.

Niet alleen Steks hoor ;-) Hoewel ik de kleur wel een beetje een 13 in de dozijn kleur vind... Heb 2 jaar geleden van Italië terug naar huis zo'n auto te leen gehad van de ANWB (was dan wel een R-design uitvoering) maar dat reed geweldig.

Juist een V60 vind ik mooi om te zien, maar ze schijnen niet al te sportief te rijden.

Als je ruimte zoekt.
https://www.autoweek.nl/occasions/f...on-15-automaat-lederen-bekleding-aut-parkere/

Vergelijkbaar:
- Opel Astra Sports Tourer
- BMW xDrive 330i
- Peug 308 GT-e THP

Als je vrouw liever een SUV achtig model heeft, kan je ook kijken naar de Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G.

Fijn dat er ook aan mijn vrouw gedacht word :D, een CX-5 vond ik wel een mooie SUV voor haar, maar die werd gelijk afgekeurd.

De Astra heeft het zelfde probleem als een niet ST focus. BMW’s vind ik heerlijk rijden, maar al die lijnen op het dashboard, daar word ik niet echt vrolijk van (maar een Clio of Focus zijn van binnen ook niet moeders mooiste), dus een 1 of 3 serie staat op de reservelijst. Het THP blok is in de basis gelijk aan het blok dat in mijn Mini ligt, best een prettige motor en hoewel het blok op allerlei punten verbeterd is zal ik altijd bang blijven voor hoog olieverbruik.

Het is een begin. Als anderen dit ook gaan toevoegen dan zal je resultaten over 10 jaar en langer moeten bekijken. Het begint met 180, zal wel bij 140 eindigen. Behalve de exoten, en daar zal je dan vast ook nog meer voor moeten betalen. Totdat Brussel vindt dat geen enkel motorvoertuig meer boven een x snelheid mag.

Hoewel ik graag zelf bepaal hoe hoe ik kan rijden is het natuurlijk vreemd dat er auto’s zijn die meer dan 75 tot 125pk hebben, zelfs een afgeladen MPV heeft in principe genoeg aan 125pk als je het puur als vervoermiddel beschouwt.

Volgens mij feit. Ook op de kanaaleilanden. Daar oefenen ook bijvoorbeeld mensen die voor hun sport moeten schieten. Wellicht van oudsher vanwege de verdediging. Kijkje nemen op Guernsey leert dat daar nogal wat is voorgevallen, staan ook kanonnen en bunkers. GB heeft verder heel strenge wetgeving.
waarschijnlijk zijn er meerdere uitzonderingen waarop het mag , Isle of man heeft zijn eigen parlement dus mogelijk ook een wat andere wapenwetgeving als de rest van de uk

Juist een V60 vind ik mooi om te zien, maar ze schijnen niet al te sportief te rijden.

Daar kan ik het toch niet helemaal mee eens zijn. De V60 R-disign T3 die wij hadden als leen auto vond ik voor een standaard auto behoorlijk sportief rijden. Was redelijk stug afgeveerd en stuurde behoorlijk direct. En die T3 met 160Pk viel me ook niks tegen. Toen wij na de vakantie de V70 kochten waar ik nu inmiddels 1,5 jaar in stuur is wat dat aangaat een stuk minder sportief te noemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.336
Kenteken van Button' P1 staat ook erg goed.
Coole dude die Button
Jenson-Button-McLaren-P1-cover.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #11.337
Terug
Naar boven