- Waardering
- 22.094
| EXTERIEURMATEN | ||
| lengte |
| 4319 mm |
| breedte |
| 1799 mm |
| hoogte |
| 1434 mm |
Decimeter dikker geworden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
| EXTERIEURMATEN | ||
| lengte |
| 4319 mm |
| breedte |
| 1799 mm |
| hoogte |
| 1434 mm |
Je voorlichten aanleggen en op de weg letten schijnt nochtans aardig te werken.Wacht maar totdat je een gezin hebt. De Discovery Sport van mijn vrouw heeft met de achterbank in de voorste stand bijna 900 liter bagageruimteen dan zit ik nog redelijk op de achterbank, benen iets wijd maar verder ruim zat. Dan passen er twee kinderwagens, een campingbedje 2 75l koffers een grote weekendtas en een boodschappenkrat achterin.
Met de bank in de achterste stand en een stoelzak aan de stoel komen mijn benen nog niet tegen de zak en ja bij ons zit onze dochter voorin omdat ze anders de boel onderkotst.
Mijn MINI Cooper S verliest het op de punten toch echt t.o.v. de Discovery Sport.
Klopt, het is ook een luxe dingetje, net als een snelle soepel schakeldende automaat, climate control, Apple CarPlay, enz.
Ook voor andere zaken kan het praktisch zijn. Als je honden hebt, een paar mountainbikes zo achterin wilt gooien of een eigen bedrijf hebt, geen bestel auto kan/wil hebben, maar toch de ruimte nodig hebt.
Ook voor andere zaken kan het praktisch zijn. Als je honden hebt, een paar mountainbikes zo achterin wilt gooien of een eigen bedrijf hebt, geen bestel auto kan/wil hebben, maar toch de ruimte nodig hebt.
Maar als jij een sedan superieur vind is dat jou goed recht, ik vraag me alleen wel af waarom je dan een hatchback hebt.
Als iedereen puur rationeel een auto zou kiezen, dan reden we allemaal in een Dacia Sandero oid.

Vooral Japanners zijn soms de weg kwijt. Die nieuwe priusIk betwijfel of de klas van 1938 (i.e. Giugiaro, Gandini & Fioravanti) nog evenveel plezier zouden hebben met het ontwerpen van wagens anno 2020. Alle meuk waar er tegenwoordig rekening mee gehouden moet worden. Sommige ontwerpen zouden gewoon niet meer mogelijk zijn.
Je ziet soms ook de domste snufjes. Wie had die nachtcamera om dieren op de weg te zien?Je voorlichten aanleggen en op de weg letten schijnt nochtans aardig te werken.

Kan je dat laatste uitleggen?alleen de SUV trend gaat ten koste van een hoop, en niet alleen voor de eigenaar zelf maar ook anderen.
Hoevaak kan je het wiel nog opnieuw blijven uitvinden? Ik heb al vaker gezegd dat retro-modellen het vast goed zouden doen.Vooral Japanners zijn soms de weg kwijt. Die nieuwe prius
Wat is dat voor achterkant![]()
How Japan took over the world....and then lost it
Spelen gewoon in op de markt.
De Stelvio houdt Alfa ook in leven want niemand wil een sedan meer kopen.
Wel leuk een aardig maar behalve de instap gebruik je het nooit.
Zicht op de weg verlies je weer als de rest ook een hogere grotere auto koopt.
Veel SUV hebben trouwens minder ruimte dan een gewone station, mocht dat echt een probleem zijn.
Maar ik heb mode nooit echt begrepen
Iedereen moet verder kopen wat ze willen, alleen jammer dat het in dit geval ten koste gaat van de duurzaamheid en veiligheid.
hoezo is een grotere auto minder veilig?
voor de andere misschien, maar voor jezelf is het een stuk veiliger hoor.
Ik was niet serieus. Ga nooit met het OV naar werk . Als ik trouwens naast Rdam CS zou werken, zou ik het OV wel overwegen. Met de auto in het centrum is echt drama.Mijn vrouw werkt zo wat naast R’dam CS en is dagelijks zo’n 90 minuten reistijd kwijt met de auto, met het OV komt daar zeker een uur bij. Ik kan gewoon simpelweg niet op mijn werk komen met het OV.
Wel zou ik meer de fiets kunnen/moeten pakken.
Dat is dus niet waar, met mijn mini kan ik beduidend sneller over een drempel dan met de landrover.