Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fietsers zijn paupers die geen auto kunnen betalen.

Fietsers zijn paupers die geen auto kunnen betalen.
met wat mijn eerste auto koste , had ik een halve downhill fiets kunnen kopenDat geintje maakte ik een keer tegen een collega die aan wielrennen deed... Toen deed ie uit de doeken wat zijn racefiets koste... Dat was meer dan mijn auto![]()
Was een grapje, tot een paar jaar terug fietste ik heel veel, voor de lol, maar ook woon-werk ooit zelfs een tijd regelmatig 45km enkele reis naar mijn werk afgelegd.Mensen die zo denken zouden verplicht een jaar alles met de fiets moeten doen.
Fietsers zijn trouwens ook jouw kinderen?
Of zijn die 'speciaal'?
Zag vandaag een octavia rijden met een prachtige parelmoerkleur. Had veel bekijks. Zie het niet bij de configurator staan.
Ik ook niet. Leuk kleurtje voor een auto uit fast & furious of computerspel , niet voor iemand van boven de 22.
Vroeger had je ook de alfa 156 uit mn hoofd had ook beetje parelmoerig kleurtje. Stond m niet verkeerd tbh.
De Kodiaq vind ik geen slecht ogende SUV.
Die achterkant

Ja...
Ja, maar hoeveel mensen kunnen de wagen kopen die ze echt willen?
Vind dat Skoda, Seat, KIA (tegenwoordig) altijd wel een prima model hebben.Kodiaq is een niet slecht ogende suv met een niet mooie kont.
seat is ook wel derde garnituur , afbouw kwaliteit is vergelijkbaar , net als skoda veel goed koop plastic . verder prima auto's we hebben een fabia en een ibiza gehad beiden geen verkeerde auto'sJa...
Alleen moet je wel incalculeren dat Skoda van de derde garnituur hoort te zijn. (?)
Audi
Volkswagen & Seat (?)
Skoda
Ja, maar hoeveel mensen kunnen de wagen kopen die ze echt willen?Vind dat Skoda, Seat, KIA (tegenwoordig) altijd wel een prima model hebben.