MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Fietsers zijn paupers die geen auto kunnen betalen.

Mensen die zo denken zouden verplicht een jaar alles met de fiets moeten doen.

Fietsers zijn trouwens ook jouw kinderen?
Of zijn die 'speciaal'?

Rekening houden met elkaar kan geen kwaad, dan hou je er dus rekening mee dat fietsers zwakke, onvoorspelbare weggebruikers zijn met minder verkeersinzicht en aandrijving zonder motor hebben.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Apw
Terug to auto related.

Zag bij het tanken een rode Guilia staan, dacht zet hem er even naast voor de foto.
Eigenaar kwam meteen naar me toe en mocht hem ook even van binnen bekijken.

Super mooi ding, en aardige man!
20200130_121219.jpg
20200130_121602.jpg

Mensen die zo denken zouden verplicht een jaar alles met de fiets moeten doen.

Fietsers zijn trouwens ook jouw kinderen?
Of zijn die 'speciaal'?
Was een grapje, tot een paar jaar terug fietste ik heel veel, voor de lol, maar ook woon-werk ooit zelfs een tijd regelmatig 45km enkele reis naar mijn werk afgelegd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.290
Vroeger had je ook de alfa 156 uit mn hoofd had ook beetje parelmoerig kleurtje. Stond m niet verkeerd tbh.

Heeft Skoda überhaupt mooi auto's geproduceerd?

• Like
Waarderingen: Apw
  • Topic Starter Topic Starter
  • #13.294
Auto is emotie.

Skoda
Seat
Kia

Zit allemaal geen ziel in.

Waarom zou dat voor iedereen opgaan? Er zijn echt wel leuke Seat’s en Kia met zoals dat er saaie BMW’s zijn.

Ja...

Alleen moet je wel incalculeren dat Skoda van de derde garnituur hoort te zijn. (?)

Audi
Volkswagen & Seat (?)
Skoda

Ja, maar hoeveel mensen kunnen de wagen kopen die ze echt willen? :thinking: Vind dat Skoda, Seat, KIA (tegenwoordig) altijd wel een prima model hebben.
seat is ook wel derde garnituur , afbouw kwaliteit is vergelijkbaar , net als skoda veel goed koop plastic . verder prima auto's we hebben een fabia en een ibiza gehad beiden geen verkeerde auto's

Terug
Naar boven