XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Hoelang duurt het om even 50L in je tank te pompen en hoelang om een accu op te laden?

Hier over de Duitse grens soms vrij lang, 4 pompen voor een ellenlange rij gele kentekens die de weg blokkeren :roflol:
 
En toch voelen deze rijders zich verheven boven Jan Modaal.

Is het ook niet hoe Jan Modaal het zelf ziet ipv hoe het echt is?

Ik ben ook maar een arme arbeider maar heb zelden tot nooit het gevoel dat er op me wordt neer gekeken hoor door mensen in dure auto's ook al rijd ik in een auto die meer dan 10 jaar oud is en slechts een fractie waard is van wat een gemiddelde Tesla kost....
 
99 procent zijn niet bezig met wat anderen rijden. Zijn bezig met hun dagelijkse besognes en van a naar b te komen. Vaak alleen Turken en Mocros en kampers zien autos als statusmiddel
 
99 procent zijn niet bezig met wat anderen rijden. Zijn bezig met hun dagelijkse besognes en van a naar b te komen. Vaak alleen Turken en Mocros en kampers zien autos als statusmiddel


Toch zal je verbaast staan hoeveel er achter je rug om gepraat wordt als je opeens aan komt met een dure auto, of juist van dure auto naar iets minder.
De zaken gaan slecht, crisis en daarmee gaat het ook automatisch slecht met jezelf. Het is en blijft toch wel een statusmiddel. De vraag is dan natuurlijk hoe belangrijk jij het vind hier aan mee te werken.

Ook het type auto zegt vaak wel iets over je imago. Daar kan je weinig aan veranderen, mensen oordelen nou eenmaal. Mensen willen over het algemeen graag een goede of andere bepaalde indruk achterlaten, de een wat meer dan de ander. En bijna allemaal net een stukje beter als dat men werkelijk is.
 
Is het ook niet hoe Jan Modaal het zelf ziet ipv hoe het echt is?

Ik ben ook maar een arme arbeider maar heb zelden tot nooit het gevoel dat er op me wordt neer gekeken hoor door mensen in dure auto's ook al rijd ik in een auto die meer dan 10 jaar oud is en slechts een fractie waard is van wat een gemiddelde Tesla kost....

Ik rij nogal veel in verschillende auto's en merk wel wat agressiever gedrag als ik in een kleine oudere auto rij. Je wordt minder snel voorgelaten, eerder ingehaald terwijl je niet eens traag rijdt etc.
Maar het feit dat bijvoorbeeld vrouwen zelden aan "downdating" doen zegt in feite al genoeg hoe de wereld werkt. Of dit concreet op iemand neerkijken is weet ik niet maar een andere behandeling krijg je wel degelijk.
 
Of dit concreet op iemand neerkijken is weet ik niet maar een andere behandeling krijg je wel degelijk.


+1 ,natuurlijk krijg je een andere behandeling , het maakt toch een wereld van verschil of je in een Panamera of een Tipo

aan komt rijden


Is het ook niet hoe Jan Modaal het zelf ziet ipv hoe het echt is?


doe de Jan Modaal test

1) vraag een lekker wijf om een date met een dikke Mercedes E63S

2) vraag een lekker wijf om een date met een Opel Corsa uit 2002

ik ben geen waarzegger maar als je niet op C. Ronaldo of B. Pitt lijkt dan weet ik wel waarmee je de meeste kans maakt




btw,ik vind zo'n geile uitgewoonde golddigger in een BMW X4 ook aantrekkelijker dan Truus in een Renault Megane


(overigens moet je in Nederland toch al een flink salaris hebben om in de Jan Modaal klasse te zitten,maar dat is weer

een andere discussie)
 
Laatst bewerkt:
wat vinden jullie dan van volk in een gechipte t6 ? asking for a friend
 
Interpretatie, vooroordelen, verwachtingen enz.
Maar de Tesla rijders maken niemand wat wijs in elk geval :roflol:
 
+1 ,natuurlijk krijg je een andere behandeling , het maakt toch een wereld van verschil of je in een Panamera of een Tipo

aan komt rijden

doe de Jan Modaal test

1) vraag een lekker wijf om een date met een dikke Mercedes E63S

2) vraag een lekker wijf om een date met een Opel Corsa uit 2002

ik ben geen waarzegger maar als je niet op C. Ronaldo of B. Pitt lijkt dan weet ik wel waarmee je de meeste kans maakt


btw,ik vind zo'n geile uitgewoonde golddigger in een BMW X4 ook aantrekkelijker dan Truus in een Renault Megane


(overigens moet je in Nederland toch al een flink salaris hebben om in de Jan Modaal klasse te zitten,maar dat is weer

een andere discussie)

Ik zie liever een mooie vrouw uitstappen uit een Volvo of Peugeot SUV, oogt veel sympathieker en kan je waarschijnlijk ook nog een grapje tegen maken zonder dat ze zich aangevallen voelen.

De Landrover "powervrouwen" spannen toch wel de kroon, dan weet je bij voorbaat al dat je als haar man een zwaar leven zal leiden al verdien je het drievoudige :roflol:
 
Alle Landrover vrouwen, of bedoel je eigenlijk Rangerover vrouwen?
 
Alle Landrover vrouwen, of bedoel je eigenlijk Rangerover vrouwen?

Een oude Defender verandert natuurlijk de zaak. Maar daar rijden vrouwen niet in.
 
Mijn vrouw heeft een Discovery Sport. ;)
 
Een oude Defender verandert natuurlijk de zaak. Maar daar rijden vrouwen niet in.
niet? mijn vrouw heeft anders 4 jaar in mijn ouwe defender gereden voordat ze een v50 had
 
Back
Naar boven