Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Al op de kop in de vangrail? @Arminius
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shrek is in gezonde toestand. 225 PK i.p.v. 220...
Daarvoor kan je bij Alpina terecht.Waarom maakt BMW geen station M modellen? Wat een beauty dit
![]()
Dat weet ik, maar daar verdient BMW niks aan. Kunnen toch gewoon een M3 motor in een sedan lepelen en klaar? Of denk ik te makkelijk.
Jazeker, alleen is er klaarblijkelijk niet genoeg vraag naar. Nu ik erover nadenk, 'k heb nog nooit een E61 M5 Touring gezien. Jullie?Kunnen toch gewoon een M3 motor in een sedan lepelen en klaar? Of denk ik te makkelijk.
Tja, het is hier niet een achtergebleven gebied waar alleen maar jan modaal woont.Ja, maar jij kent van die rijke n**gers... Van die rijke tata's... Je weet zelf, man!
Ik weet dat die M5 touring bestaat ja, alleen zie je ze nooit. Apart, mercedes en audi hebben beide RS en AMG station modellen en BMW niet.Jazeker, alleen is er klaarblijkelijk niet genoeg vraag naar. Nu ik erover nadenk, 'k heb nog nooit een E61 M5 Touring gezien. Jullie?
![]()
Jazeker, alleen is er klaarblijkelijk niet genoeg vraag naar. Nu ik erover nadenk, 'k heb nog nooit een E61 M5 Touring gezien. Jullie?
![]()