MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.921
of doet ie niet mee met tokyo drift?

Nu pas aan toe gekomen om het te kijken.

Een Zonda gekocht voor 200K, over goeie beslissingen gesproken :roflol:

Wel te verwachten dat het een vermogen kost om te onderhouden.
Blok van Mercedes is wel robuust. Verder vallen de kosten van onderhoudsbeurten mee, als niks vervangen hoeft te worden. Moet wel om de 12mnd/ tienduizend je Pagani naar de fabrikant sturen. Setje velgen en banden kost je al gauw 15k. Verzekering denk een rug per maand.

• #13.925
vy2y1z4b61xj_480.jpg

Wel een wagentje voor jou, Willem

@Kieft

• #13.927
Heb nooit die link kunnen leggen tussen compensatiedrang en een dikke wagen :thinking:

Laatst bewerkt:
  • #13.931
In 2006, Clarkson ordered a Gallardo Spyder and sold the Ford GT to make way for it. In August 2008, he sold the Gallardo because "idiots in Peugeots kept trying to race [him] in it".

:hahaha:

Ik had de GT niet verkocht. :dunno:

De problemen waren volgens mij voornamelijk met het alarmsysteem wat er in moest om hem te kunnen verzekeren.

7a2fe7b9f99fea8ec9be1152250c09a8-800x540-c-center vdm.jpg

Op de site van de verkoper zijn enkel 2 gelimiteerde Aston Martins duurder, want daarna -dus nog ver nog voor de Ferrari’s, Bentley’s en ander prijzig spul- komt toch echt deze Nissan.

€ 299.990,- incl. VAT

€ 252.092,- (NET)

Voor alle specs verwijzen we u door naar verkoper VDM Cars. Zij kunnen u ook vertellen hoeveel het kost om het karretje op Nederlandse platen te zetten, de genoemde prijs is namelijk voor de Duitse markt
naamloos vd1.png

Laatst bewerkt:
  • #13.938
Tjoekie met een skyline motor zeker

Denk dat hij in het echt wel mooi is (voor die tijd) maar op de foto niet echt lekker uit komt. Een mindere eind '80 Celica.

Sinds ik enkele weken geleden achter deze wagen heb gereden ben ik helemaal verkocht. Gek genoeg nooit echt mijn aandacht gekregen, was meer Honda fan maar dit is toch wel een klassieker welke ik eens zou willen bezitten.

• #13.940
Waar te onderhoud? Waar onderdelen? Waar experts?

Terug
Naar boven