- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is geen Senna maar de nieuwe 765 LT die rond Augustus bij de dealer moet staan is ook bijzonder, 765 PK bij pakweg 1200 KG. Rond de 7s naar 200. En 765 stuks. Dus enigszins exclusief. NL prijs iets meer dan 4 ton, zonder gekke opties, eerder 5 ton als je wat loopt te configureren.Senna, alleen de naam al komen er kopers.
Mooie pavlov![]()
Hoeveel olie verbuikt ie nu?Het motorstoringslampjes verhaal krijgt een vervolg, weer brandt er een lampje. Donderdag laat ik het uitlezen, maar zeer waarschijnlijk komt het gewoon door het hoge olieverbruik. Er is geen andere betaalbare auto waarvoor ik de Mini weg wil doen, dus we gaan maar gelijk even babbelen over een motorrevisie. Als ik dat laat doen laat ik hem sowieso kietelen naar 210pk, 290Nm of misschien naar 239pk, 350Nm.
Iets van 1l op 750kmHoeveel olie verbuikt ie nu?
Revisie is een dure grap.

Nee.

Oef...
to both.
is die auto zo'n investering nog wel waard?

Toch nog even over nagedacht, het is natuurlijk wat de gek er voor geeft, maar veel vergelijkbare Mini’s zijn er niet. Er zit een aardig spoilerpakketje op, een instelbaar KW onderstel onder, een setje originele Mini Recaro Sportster CS stoelen in en als je dan voor €6k de motor laat reviseren en er 240pk uit kunt halen, dan is ie denk ik wel €4-5k meer waard dan dar is nu is.
Ik vind het ook een leuke auto om in te rijden, ik rijd maar weinig in, hij is groot genoeg als tweede auto en mijn zoektocht naar een betaalbare vervanger is op niets uitgelopen.Dat klinkt als iets leuks om mee te rijden.
Dat soort kosten krijg je er moeilijk uit hoor, denk dat je blij mag zijn met 50% van het geïnvesteerde geld als meerwaarde.
6k lijkt me wel veel maar ik heb verder geen verstand van of ervaring mee.