- Waardering
- 21.437
Weer iemand die de MC12 nooit heeft gezien.
Over smaak valt niet te twisten dus neem het niet te serieus.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer iemand die de MC12 nooit heeft gezien.
Over smaak valt niet te twisten dus neem het niet te serieus.Qua Europese modellen wel, inderdaad. Zo erg zelfs dat ik erover denk om volgend jaar geen Honda meer te nemen als bedrijfswagen
.Weer iemand die de MC12 nooit heeft gezien.Over smaak valt niet te twisten dus neem het niet te serieus.

Je bent het niet met mij eens? Dat is een fobie, vriend.
Die Shamal is als je 'm in het echt ziet niet zo heel bijzonder. Te klein, uit verhouding. Een Alfa die met een Delta is gemixed en wat lijnen gepikt heeft van een Lambo. My 2 cents. Vader van een vriendinnetje vroeger had er een, toen viel het wel op.
Is misschien ook wel zo, maar alles van begin ‘90 spreekt mij wel aan. Daarnaast is een Shamal nog bereikbaar (kwa aanschaf). Mijn broer heeft een tijdje getwijfeld over een late Ghibli ‘90, maar na wat research over onderhoudskosten toch maar niet gedaan.Die Shamal is als je 'm in het echt ziet niet zo heel bijzonder. Te klein, uit verhouding. Een Alfa die met een Delta is gemixed en wat lijnen gepikt heeft van een Lambo. My 2 cents. Vader van een vriendinnetje vroeger had er een, toen viel het wel op.
Qua aanschaf, schrijf je goed. Ooit gedoken in onderhoudskosten? Rampenplan.Is misschien ook wel zo, maar alles van begin ‘90 spreekt mij wel aan. Daarnaast is een Shamal nog bereikbaar (kwa aanschaf). Mijn broer heeft een tijdje getwijfeld over een late Ghibli ‘90, maar na wat research over onderhoudskosten toch maar niet gedaan.
Kan er niks aan doen, ff chargeren, heb misschien wel duizend Bentley's gezien en alle cabrio of coupe varianten waren allemaal van vrouwen, oke de supersports niet altijd dat is wel een mannenbak.![]()
Bentley Continental GT 6.0 W12 prijs en specificaties
Specificaties en prijzen van de Bentley Continental GT 6.0...www.autoweek.nl
Deze denk ik. Had als kleur British Racing Green
Zou ook niet mn eerste keus zijn maar als je m ziet issie best indrukwekkendKan er niks aan doen, ff chargeren, heb misschien wel duizend Bentley's gezien en alle cabrio of coupe varianten waren allemaal van vrouwen, oke de supersports niet altijd dat is wel een mannenbak.
edit.
De Mulsanne Speed is nou echt een Bentley boy auto. Is echt een lange grote auto, over 5.5 mtr geloof ik en 1100Nm.
That's what she said.Zou ook niet mn eerste keus zijn maar als je m ziet issie best indrukwekkend
Wat voor meerwaarde heeft laten kietelen, bv door Manhart halve sec sneller naar 100 en misschien 2s naar 200? Op papier dan, praktijk als daily driver zal het kleiner zijn. Ondertussen rij je dan ipv een vrij classy model dat ordi gemaakt is.M8 comp. en ff laten kietelen voor die prijs zou ik doen
Vond het geluid mooi van die mannhart alleen die opsmuk aan de buitenkant hoe zij dat gedaan hebben kan achterwege blijvenWat voor meerwaarde heeft laten kietelen, bv door Mannhart halve sec sneller naar 100 en misschien 2s naar 200? Op papier dan, praktijk als daily driver zal het kleiner zijn.
Hoezo? Niet mooi of wil je er ook een?Ik zie jongelui, zo fier als een pauw, rijden met de nieuwe 1 Reeks terwijl ik telkens een beetje sterf vanbinnen.
Heel mooi, zouden al jaren de bak in moeten wegens misbruik van modellen.