AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Dat is gewoon een omgekatte Enzo. :D
Die Shamal is als je 'm in het echt ziet niet zo heel bijzonder. Te klein, uit verhouding. Een Alfa die met een Delta is gemixed en wat lijnen gepikt heeft van een Lambo. My 2 cents. Vader van een vriendinnetje vroeger had er een, toen viel het wel op.

Ik zie jongelui, zo fier als een pauw, rijden met de nieuwe 1 Reeks terwijl ik telkens een beetje sterf vanbinnen.

Die Shamal is als je 'm in het echt ziet niet zo heel bijzonder. Te klein, uit verhouding. Een Alfa die met een Delta is gemixed en wat lijnen gepikt heeft van een Lambo. My 2 cents. Vader van een vriendinnetje vroeger had er een, toen viel het wel op.
Is misschien ook wel zo, maar alles van begin ‘90 spreekt mij wel aan. Daarnaast is een Shamal nog bereikbaar (kwa aanschaf). Mijn broer heeft een tijdje getwijfeld over een late Ghibli ‘90, maar na wat research over onderhoudskosten toch maar niet gedaan.

Is misschien ook wel zo, maar alles van begin ‘90 spreekt mij wel aan. Daarnaast is een Shamal nog bereikbaar (kwa aanschaf). Mijn broer heeft een tijdje getwijfeld over een late Ghibli ‘90, maar na wat research over onderhoudskosten toch maar niet gedaan.
Qua aanschaf, schrijf je goed. Ooit gedoken in onderhoudskosten? Rampenplan.

Deze denk ik. Had als kleur British Racing Green
Kan er niks aan doen, ff chargeren, heb misschien wel duizend Bentley's gezien en alle cabrio of coupe varianten waren allemaal van vrouwen, oke de supersports niet altijd dat is wel een mannenbak.
edit.
De Mulsanne Speed is nou echt een Bentley boy auto. Is echt een lange grote auto, over 5.5 mtr geloof ik en 1100Nm.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #14.151
Bentley-Continental-GTC-2019-2435.jpg

Ik zou er wel in gezien willen worden. Ben trouwens een half wijf 🙃 Zal vast boven de 300 hèèrlijk vast rijden

• #14.152
Kan er niks aan doen, ff chargeren, heb misschien wel duizend Bentley's gezien en alle cabrio of coupe varianten waren allemaal van vrouwen, oke de supersports niet altijd dat is wel een mannenbak.
edit.
De Mulsanne Speed is nou echt een Bentley boy auto. Is echt een lange grote auto, over 5.5 mtr geloof ik en 1100Nm.
Zou ook niet mn eerste keus zijn maar als je m ziet issie best indrukwekkend

• #14.154
M8 comp. en ff laten kietelen voor die prijs zou ik doen

M8 comp. en ff laten kietelen voor die prijs zou ik doen
Wat voor meerwaarde heeft laten kietelen, bv door Manhart halve sec sneller naar 100 en misschien 2s naar 200? Op papier dan, praktijk als daily driver zal het kleiner zijn. Ondertussen rij je dan ipv een vrij classy model dat ordi gemaakt is.

• #14.156
Wat voor meerwaarde heeft laten kietelen, bv door Mannhart halve sec sneller naar 100 en misschien 2s naar 200? Op papier dan, praktijk als daily driver zal het kleiner zijn.
Vond het geluid mooi van die mannhart alleen die opsmuk aan de buitenkant hoe zij dat gedaan hebben kan achterwege blijven

Als je een auto wil van 800 of zelfs 1000PK, ja is leuk en prachtig. Mooiste is dan als je van fabriek af een auto neemt die dat heeft, om met jouw woorden te spreken zoals een Real Nig, ligt dat niet in het verschiet zou ik het bij standaard laten of kijken wat een ander uitlaatsysteem kan doen en een kleine upgrade. Bmw is dan ook coulanter mbt fabrieksgarantie. Of Manhart moet dat op zich nemen, of daarover afspraken hebben zoals G-Power tot op zekere hoogte.

• #14.158
Mansory neemt de 8 serie niet onderhanden

Terug
Naar boven