XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.161
Star Trooper Pick Up is toch niet onaardig?

Gvd zelfs die blokkendoos weten ze te verkrachten :roflol: Zie het al, Philipp Plein heeft zich er ook in lopen mengen. Wanstaltig dat ze een overhyped kleding en schoenenmerk hierin laten mengen. In het verleden konden ze het nog, maar nu doet Brabus dat veel beter. Die camo lekker laten wrappen, want dat doen al die gasten daarom komen ze nu ineens met camo. Is niet eens origineel, dat was het in 2016.

• #14.164
Vind dat ze juist wel goed timmeren aan de weg de laatste tijd. Jij hebt die toch met die polo achterlichten? Dat was juist de zwarte periode van onze vrienden uit Beieren :p

Vind dat ze juist wel goed timmeren aan de weg de laatste tijd. Jij hebt die toch met die polo achterlichten? Dat was juist de zwarte periode van onze vrienden uit Beieren :p
Die 1 is mooi opgedroogd. En als Arminius een oudere 1 wil, zou die eens kunnen kijken naar een 130i of 135i met 6 cilinder. In Le Mans blauw :thumbs:

• #14.166

echt iets voor Arminius

Ze hebben in het verleden wel een aantal mooiere auto's gedaan. Een SVR (gok 2015), La Revulazione F12, Carbonado Apertos Aventador, Stallone 812, Torofeo Hura. Van die Revulazione en Carbonado heb ik nog weleens eigen pics van geplaatst in dit topic. Die Aventador is misschien het mooiste, level of details ongekend. Eigenaar had ook gelijk een Revulazione ernaast gekocht.

Zo eentje had ik het over mbt Leitner, 918 met Weissach Pack (75k pakket).

• #14.170
o2byt19bbsk9.jpg

s9myd6ibcbry_800.jpg

Wat voor meerwaarde heeft laten kietelen, bv door Manhart halve sec sneller naar 100 en misschien 2s naar 200? Op papier dan, praktijk als daily driver zal het kleiner zijn. Ondertussen rij je dan ipv een vrij classy model dat ordi gemaakt is.
manhart heeft er erg een handje aan om van een mooie strakke auto een kermis machine te maken . persoonlijk zou ik het geld niet bij hun achter laten :P Kan het mis hebben maar volgens mij kun je voor de nieuw prijs van een bmw plus manhart kosten al een hele aardige Jag rijden ^^

• #14.173
Is toch geen verplichting om er kermis van te maken :thinking: op aanvraag kan het toch ook subtiel

• #14.175
wie betaald bepaald lijkt mij maar goed kan er naast zitten

volgens mij is het hun way of de highway maar ik kan fout zitten . optisch gezien ben ik geen fan van wet ze doen in ieder geval
Nee, het kan in ieder geval bij bepaalde modellen zonder exterieur opsmuk. Of het bij alle modellen kan durf ik niet te zeggen, Manhart is Manhart mede dankzij die veelal spuuglelijke aanpassingen en dat is het imago.

Manhart verkoopt hun chizzel online. Je kan alles zelf bepalen. Al bij al is MH relatief conservatief in vergelijking met anderen. (of ze kunnen het zijn)

MHM2

• #14.179

6 dagen al meer dan 1 miljoen views. Wist t dat er meer connaisseurs zijn :D stukkie op 2:27 is kippenvel

Heerlijk :)

Laatst bewerkt:
'k Heb de indruk dat ze vroeger gekkere dingen deden dan nu. De MH3 RS Clubsport staat me nog bij. Afschuwelijk exterieur.

Terug
Naar boven