XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

5lgyd5tbq7gp_800.jpg

Alfa Romeo Gulia GTA-M.....drool:

Kent iemand toevallig een betrouwbare bpm calculator? Ik gebruik die van autoweek maar weet niet of die betrouwbaar is.

Laatst bewerkt:
670379.jpg

Wat moet ik hier van vinden?

Eerste keer moest ik lachen. Na langer kijken wordt hij wel leuker.
Misschien dat ik hem door de prijs van 35k wel serieuzer neem, maar anderzijds schrikt dit toch juist af om hem zelf aan te schaffen. Een "leuk, maar niks voor mij auto" vrees ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #14.429
Ook niet echt rap voor een ev. Hoeft natuurlijk niet voor een urban leven maar toch

Toch 150pk, was vroeger voor een hot hatch al genoeg voor 8 seconden naar 100. Zal met ev wel anders werken. Voor mij de komende 10 jaar nog niet van toepassing denk ik.

• #14.431
Zit tegenwoordig veel voor in de tuin. Irriteert wel al die herrie van die knalpijpen. Af en toe komt er zo een ev pizzascootertje langs. Wat een rust! Heeft toch wel voordelen een stille wereld. Als je met iemand praat dan versta je tenminste wat ze zeggen. Niet dat ik zelf zin heb om te stekkeren. Hier in de omgeving heb je nu ook een tankstation waar je waterstof kan tanken. Is misschien niet onaardig voor de toekomst.

Mensen zijn een stelletje weirdo's met die uitlaten. Hoorde er laatste nog één van ver afkomen. Was het een oude Passat. :rolleyes:

• #14.433
Hier tegenover heb je drie van die bad boys. Gaan ze met mooi weer met hun harley's na het eten een endje toeren door het dorp. Je hele trommelvliezen doen pijn als die pseudo alpha's gasgeven.

• #14.434
Eigenlijk lul ik ook maar wat. Zelf wekenlang die manhart te promoten :o

Vreemd ventje die Scarfo

Ja, maar die heeft 800+ PK. 🙈🤭

Zit tegenwoordig veel voor in de tuin. Irriteert wel al die herrie van die knalpijpen. Af en toe komt er zo een ev pizzascootertje langs. Wat een rust! Heeft toch wel voordelen een stille wereld. Als je met iemand praat dan versta je tenminste wat ze zeggen. Niet dat ik zelf zin heb om te stekkeren. Hier in de omgeving heb je nu ook een tankstation waar je waterstof kan tanken. Is misschien niet onaardig voor de toekomst.

Woon jij als grootverdiener nog tussen de knalpijpen en scooters?

• #14.438
Woon jij als grootverdiener nog tussen de knalpijpen en scooters?
Hoekhuis met garage bij doorgaande weg. Rij het parkeerterrein af en kan gaan met die banaan. Ik denk dat ik snel vereenzaam in 'Zonnendael'. Wil graag embedded wonen. Was wel al vrij snel bij de pinken toen dit huis werd gekocht dat in de hele omtrek geen huurhuizen moesten staan.

Laatst bewerkt:
Wachten tot de M Sport bumpers van Diederichs terug in stock zijn...

giphy.gif

Vieze, vuile...

Hoekhuis met garage bij doorgaande weg. Rij het parkeerterrein af en kan gaan met die banaan. Ik denk dat ik snel vereenzaam in 'Zonnendael'. Wil graag embedded wonen. Was wel al vrij snel bij de pinken toen dit huis werd gekocht dat in de hele omtrek geen huurhuizen moesten staan.

Ah we hoeven ons dus geen zorgen te maken. Knalpijpen, scooters, Ik ging bijna denken dat het slecht ging met de zaken.

Terug
Naar boven