- Waardering
- 1.269
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kent iemand toevallig een betrouwbare bpm calculator? Ik gebruik die van autoweek maar weer niet of die betrouwbaar is.
Retro modellen zullen nog een dingetje worden.
Zit tegenwoordig veel voor in de tuin. Irriteert wel al die herrie van die knalpijpen. Af en toe komt er zo een ev pizzascootertje langs. Wat een rust! Heeft toch wel voordelen een stille wereld. Als je met iemand praat dan versta je tenminste wat ze zeggen. Niet dat ik zelf zin heb om te stekkeren. Hier in de omgeving heb je nu ook een tankstation waar je waterstof kan tanken. Is misschien niet onaardig voor de toekomst.
Hoekhuis met garage bij doorgaande weg. Rij het parkeerterrein af en kan gaan met die banaan. Ik denk dat ik snel vereenzaam in 'Zonnendael'. Wil graag embedded wonen. Was wel al vrij snel bij de pinken toen dit huis werd gekocht dat in de hele omtrek geen huurhuizen moesten staan.Woon jij als grootverdiener nog tussen de knalpijpen en scooters?
Hoekhuis met garage bij doorgaande weg. Rij het parkeerterrein af en kan gaan met die banaan. Ik denk dat ik snel vereenzaam in 'Zonnendael'. Wil graag embedded wonen. Was wel al vrij snel bij de pinken toen dit huis werd gekocht dat in de hele omtrek geen huurhuizen moesten staan.