AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Voor onder een BMW toch? Die hebben toch OEM velgen die daar een beetje op lijken.
 
OEM velgen kunnen me gestolen worden.
 
Dn is het geen verkeerde keuze, een tikkie strakker mag nog wel van mij.
 
Je wil denk ik graag zwarte velgen. Weet dat als er chips komen het er lelijk uitziet en het spul dat van remmen komt kan er lelijk bruin uit gaan zien. Bij goedkope(re) velgen vermoed ik des te meer omdat poedercoat/lak en technieken minder zijn. Je moet beter bijhouden en schoonmaken, ook de banden. Je ziet alles op zwart. Staat wel mooi bij bepaalde auto's hoor dus snap het wel. Als je vaak regen en modder hebt zou ik er nog eens goed over nadenken.
 
Ik vraag me toch weer af hoeveel de OEM boeren erop verdienen. Zelfs bekende merken zijn vaak goedkoper.
Je wil denk ik graag zwarte velgen.
Voorlopig denk ik eerder aan een grijstint in plaats van zilver. De velgen die ik had gepost zijn eigenlijk Gloss Dark Grey. Alleen ietwat problematisch als ze eerder zwart lijken. :P

Beter voorbeeld:

1591268285549.png
 
Laatst bewerkt:
1592248885617.png
 
Laatst bewerkt:
Je ziet ze nog regelmatig rijden met geen plekkie roest aan de buitenkant
 
Heeft goede smaak die persoon :P
Hij zei dat de (tussen) acceleraties vergelijkbaar voelde met die van een McLaren 570S. Best een prestatie voor een GT die veel zwaarder is natuurlijk, en ook wel zo aanvoelt maar vergelijkbaar voelt qua snelheid.
 
Hoe vaak zal zo'n eigenaar roepen dat er maar 125 van zijn?
 
Back
Naar boven