- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No problemo! Ik doelde vooral op de niet-SUVs. (o.a. 4 Reeks
)Ik vind een XE beduidend mooier dan de Giulia, ik denk dat ik een A5 ook mooier vind.De Volvo vind ik ook nog best leuk ogen ja, zeker ook in het echt, maar vind je oprecht de Jag kwa looks on par met de Alfa?
Kwa interieur is het duidelijk een ander filosofie, Alfa maakt een mooi interieur zoals ze het zouden willen en proberen dan een scherm netjes weg te werken, Volvo maakt een mooi scherm en bouwt het interieur er omheen.
Vriend van mij heeft een Volvo C30, ik heb een Alfa 147, recent in elkaars auto gereden.
De Volvo is, in de praktische zin van het woord, op bijna alle vlakken een betere auto. natuurlijk een nieuwere auto, maar je merkt wel dat het anders ontworpen is, de spiegels zijn groot en vierkant, zodat je wat kan zien. in tegenstelling tot klein en afgerond, waar je geen fk in ziet.
Als je naar Spanje zou moeten rijden zouden we beide zonder twijfel de Volvo willen, maar als je over de Alpen moet, of een ritje maakt voor plezier, dan zouden we beide zonder twijfel de Alfa pakken.
Zelfde spec ook, 2 liter 150PK(1200KG), maar de Alfa voelde duidelijk sneller en speelser.
We vonden ook beide het interieur van de Volvo logischer en 'netter' maar die van de Alfa vinden we beide mooier.
Verder niet dat ik Alfa's nou perse altijd de beste auto's vind, maar ik kan de Italiaanse manier van dingen doen wel waarderen.
Je moet alleen niet te logisch nadenken over dingen, dan ga je je afvragen waarom ik met mijn Alfa elke 3 jaar/60.000KM de distributie moet doen en een gemiddelde Honda rustig 7 jaar/150.000KM met een riem doet.
als er plek is schuin voor mijn huis, recht er voor is moeilijk parkeren en moet ik over een vervelende hobbel.
uitzondering is wel April/Mei/Juni, dan zijn de bomen ongesteld.
Zo te horen zal je vast nog wel het licht zien.haha zal eens een kiekje schieten hoe de paardenbloempjes erbij staan.
Soms, héél soms schaam ik mij er een seconde of 10 voor. Staat ook nog eens die bulldog in de tuin te pissen en loopt er iemand langs om het Onslow compleet te maken. Misschien zegt daarom geen mof mij goedendag hier
Voor het nieuwe huis heb ik goede voornemens, dit is als een Suzuki alto waar je niet echt tevreden over bent, die ga je ook niet meer staan te poetsen.
Ik vind een XE beduidend mooier dan de Giulia, ik denk dat ik een A5 ook mooier vind.
Toen ik 5 jaar geleden onze vorige kleine auto ging uitzoeken stond de Giulietta QV echt bovenaan mijn shortlist, het is gewoon een mooie auto, maar de proefrit viel zo erg tegen dat ik dacht dat het aan het exemplaar lag, maar een ritje in een ander model was niet beter, daarna heb ik nog in een Clio 2.0, een Volvo C30 T5, BMW 125i coupé, Fiesta ST gereden (misschien nog wel iets wat me nu niet te binnen schiet) en geen van allen reden zoals ik had gehoopt. Ik was een Honda Civic Type R EP3 gewend en dat is een geweldige wagen (1 van de beste hothatches ooit), opnieuw een EP3 kopen was geen optie, die waren te oud en de nieuwere UFO (FN2) vond ik te lelijk, ik wilde eigenlijk geen VAG en geen Opel en dan houd het wel zo‘n beetje op. Een DS3 Racing leek me wel wat, maar die waren erg schaars en daardoor te duur. Mijn vrouw vond een Mini wel leuk en vroeg of daar geen sportief model van was, ik kon me eerst niet voorstellen dat ik ooit een Mini zou gaan rijden, Maar ik kwam een mooi exemplaar tegen met een sportonderstel en Recaro kuipjes en was na een paar 100 meter verkocht wat rijeigenschappen betreft, ik moest er echt wel een paar nachtjes over slapen om aan het idee van een Mini te wennen. Als ik alle keuze vrijheid zou hebben staat rijeigenschap echt ruimschoots bovenaan.
Zo te horen zal je vast nog wel het licht zien.
Ooit gehoord van het broken window effect?
Als je de buurt netjes wilt houden begin bij jezelf. Kan niemand je verwijten dat je de buurt naar beneden haalt. Eerste dag zal wat werk zijn. Daarna 2 of 3 keer per week een kwartiertje is genoeg.
Je zal je geestelijk ook beter voelen