XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Nou, dan moet ik dringend een wagen met een grotere grille kopen ze te horen. :fluit:

Het is op zich wel logisch dat een grille steeds groter wordt omdat de bumpers van auto's steeds groter zijn geworden. Als je goed kijkt naar bumpers van voor 2000 werd er eigenlijk helemaal niks mee gedaan qua design.

audi.jpg

audi a6.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.723
Die bovenste ziet er duurder en degelijker uit dan dat feminine monster benee

Die achterlichten ook nog in die tijd. Alsof de designers dat er niet bij pakten in die tijd. "Zo het ontwerp is klaar, alleen de achterlichten kunnen jullie er zelf wel even bij opzetten he?"

USA cars hadden er vaak wel wat meer aandacht voor.

• #15.725
De wens van de klant was om de zeldzame 1975 Mercedes-Benz 600 Pullman - met behoud van zijn karakteristieke eigenschappen- te verbouwen naar alle comfort en maatstaven van de (toentertijd) actuele Maybach. Alles is verbouwd, echter met groot respect voor de auto, waarbij het historische is behouden en verenigd naar de moderne maatstaven. Diverse onderdelen zijn speciaal ontwikkeld en afkomstig uit de Maybach, zoals het kenmerkende glazen dimbare panoramadak. Alle luxe zit er in zoals elektrisch verstelbare stoelen met verwarming en koeling, koelkast met minibar, camera's, Swarovski diamanten in de plafondlijsten, groot uitschuifbaar DVD scherm, Dolby Surround Soundsystem, uitklapbare werktafels en meer. De complete restauratie van de 600 Pullman startte in 2007 en duurde tot 2014. De totale investering bedroeg bijna € 3.000.000,-. Mercedes-Benz Classic was verantwoordelijk voor de uitvoering in samenwerking met de ontwikkelingsafdeling van Daimler AG. Om later de oldtimer toelating te behouden (H-Kennzeichen) zijn de originele komponenten van de W-100 gebruikt en heeft de auto nog zijn originele versnellingsbak en motor (dus matching numbers). Originele en custom made documentatie zijn speciaal ontworpen voor de Mercedes-Benz 600 Pullman. Ene echte one-of-a-kind! De prijs is exclusief BTW.

• #15.726

wat voor vieze jij. betaalbaar eerbetoon naar zn favo auto

Prijs valt me alleszins mee

groot ,groter ,grootst F650
grey-hv-4x4-pickup-18.jpg
2011-F650-Extreme-Six-Door-14.jpg
grey-hv-4x4-pickup-19.jpg
bb-six-3.jpg

• #15.730
Chris Eubank's natte droom

t*fus wat een monsters :roflol:

Die zijn echt gigantisch groot. Ik heb ooit een rondreis gemaakt ik Canada in een Jeep Wrangler Unlimited en dat is een flinke wagen, maar als je dan naast een F650 staat heb je het gevoel dat je in een oude Fiat Panda zit.

Doug is 1m90 volgens de interwebs.

Terug
Naar boven