XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

'Duitse degelijkheid' vs. 'Franse troep'

Ken ook zo een knakker met een VW Transporter. Lichtmetalen wielen. TDI helemaal in het rood. Bumpers in carrosseriekleur, Schuifdak, extra getinte ramen. Belettering is donkergrijs mat dat je in bepaalde lichtinvallen alleen ziet. Gelikt koppie, achterover gekamd haar, giletje aan. Is een way of life.



VW familie bijhoren. lekker eindeloze opties uitkiezen voor hun premiumkarretje


Dacht er gisteren aan. Vroeger was BMW , Audi en Benz premium nu is VW er ook bijgezet door sommige media.


Zag gisteren een Škoda rijden. Zal binnenkort door VAGWeek ook wel als premium in de markt worden neergezet :emo:


ben blij met mn expert zonder tierelantijntjes expres geen mistlampen er bij genomen
 
Ken ook zo een lul met een zwarte met schuifdak en 4motion met tdi in het rood. Hele rijk alleen in zn straat om te parkeren en toch zet die lul m bij m voor op de stoep met zn eigenwijze kutsmoel.
 
'Duitse degelijkheid' vs. 'Franse troep'

Ken ook zo een knakker met een VW Transporter. Lichtmetalen wielen. TDI helemaal in het rood. Bumpers in carrosseriekleur, Schuifdak, extra getinte ramen. Belettering is donkergrijs mat dat je in bepaalde lichtinvallen alleen ziet. Gelikt koppie, achterover gekamd haar, giletje aan. Is een way of life.



VW familie bijhoren. lekker eindeloze opties uitkiezen voor hun premiumkarretje


Dacht er gisteren aan. Vroeger was BMW , Audi en Benz premium nu is VW er ook bijgezet door sommige media.


Zag gisteren een Škoda rijden. Zal binnenkort door VAGWeek ook wel als premium in de markt worden neergezet :emo:


ben blij met mn expert zonder tierelantijntjes expres geen mistlampen er bij genomen

Ik zie ook wel dat een Caddy er iets gelikter uitziet. Zou er héél misschien ook wel in kunnen komen als het naast je werk ook gelijk je daily is.

Verder kan die "premium" bullshit mij gestolen worden, sinds wanneer is dat eigenlijk. Paar generaties terug was het gewoon nog een Polo + kippenhok, zoals de Combo een Corsa + kippenhok was en de Courier een Fiësta.
Ik verstond altijd onder premium dat de auto in aanschaf wat duurder is maar tot het kerkhof veel kosten bespaard omdat het merk zoveel betrouwbaarder moet zijn.
 
Premium is dat je kan kiezen uit zoveel opties en interieurs dat er nooit en te nimmer 2 dezelfde rondrijden zowat + idd de uitstraling en prestige.

Hoor hier en daar tegenwoordig ook dat volvo premium is.
 
Ik zie ook wel dat een Caddy er iets gelikter uitziet. Zou er héél misschien ook wel in kunnen komen als het naast je werk ook gelijk je daily is.
Heb je het interieur van de nieuwe partner wel eens gezien? Is luxer dan menig luxe wagen. Ik snap ook wel dat een vw bus trekt maar is het het waard die duizenden euros extra en zal na 3 ton een caddy minder reparaties hebben dan een peug?
 
De Berlingo wordt zodra er weer aanbiedingen zijn ingeruild voor een nieuwe. Staat op 270k en 5 jaar oud nu. Deze versie had geen mooi interieur en vooral erg onpraktisch, minder dan die daarvoor.

Ze hebben soms leuke acties einde van het jaar. Misschien wordt het toch een Jumpy/Expert ligt aan de ruimte. Nieuw interieur zal er zeker op vooruit gaan, mits zwart.

De Boxer uit 2006 heeft nu zoveel vieze plekken in de witte lak die er niet uit gaan dat ik twijfel om de roller er over heen te doen :D
 
Dacht dat die expert van ons 6.2 op de 100 km doet
 

Waarom de goedkope autolampen van de Aldi beter zijn dan die van Philips en Osram​



Dé grote verrassing waren de zeer goede prestaties van de Aldi-lampen, die op de eerste plek eindigen en 5,99 euro per paar kosten. Er staan zelfs vier onbekende merken in de top vijf. Lampen van dure ‘kwaliteitsmerken’ als Philips en Osram eindigen lager in de ranglijst. Voor die lampen betaal je al gauw 18 euro of zelfs 28 euro: een wel heel groot verschil met de Aldi-lampen van 6 euro. Een geruststellende conclusie: voor een paar goede koplampen hoef je zelfs in 2020 niet meer kwijt te zijn dan tien euro. Wanneer je handig genoeg bent om ze zelf te vervangen, wordt het helemaal goedkoop.

Top 5 beste H7 Autolampen volgens DEKRA​

1. Car Xtras Autolampen Box Prijs: 5,99 euro - zeer goed
2. GE Megalight Ultra +90 Prijs: 16,42 euro - goed
3. JMP Naos Autolamp Longlife Prijs: 5,38 Euro - goed
4. JMP Naos Autolamp +90% Prijs: 17,52 Euro - goed
5. Luminizer 4040 HALO H7 Prijs: 2,80 Euro - goed
 
Premium is dat je kan kiezen uit zoveel opties en interieurs dat er nooit en te nimmer 2 dezelfde rondrijden zowat + idd de uitstraling en prestige.
Dan is zelfs Kia premium :o

Ben erg blij met mijn dik aangeklede Xceed, en daar rijdt geen tweede van rond. Maar zou het niet in mijn hoofd halen om dat een premium te noemen. Dat zijn toch echt auto's van een andere klasse, in mijn ogen
 
Ik heb toch veel diverse merken gehad. Maar Mercedes, Audi en BMW mogen zich van mij premium noemen.

Als je een VW premium durft te noemen dan heb je het niet helemaal begrepen.
 
Ik heb toch veel diverse merken gehad. Maar Mercedes, Audi en BMW mogen zich van mij premium noemen.

Als je een VW premium durft te noemen dan heb je het niet helemaal begrepen.
Minus Audi.
 

heel eerlijk. Ik had’m in eerste instantie er niet bijgezet. Omdat het de VAG groep betreft.

Maar Audi pretendeert al jaren dat ze premium zijn. Vandaar :o

(ze hebben wel een aantal dikke modellen hoor maar ze kunnen echt niet tippen aan soortgelijke modellen van Mercedes of BMW)
 
Back
Naar boven