- Waardering
- 12.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je zoiets serieus overweegt, maak dan een ritje in een Mini Cooper S of JCW.![]()
SEAT van € 12.400,-
Vind uw SEAT € 12.400,- - Op de grootste online automarkt, Europawijd.www.autoscout24.be
De Cupra mag ik wel.
InB4: In de vangrails door onderstuur
Weegt wel maar 1.260 kg. Na stage 1 220 pk / 380 nm. Op papier zou hij dan iets sneller moeten zijn dan m'n F20.192pk maar, dacht dat die dingen wel wat meer hadden.
(225 pk / 310 nm @ 1375 kg)Als je zoiets serieus overweegt, maak dan een ritje in een Mini Cooper S of JCW.
Weegt wel maar 1.260 kg. Na stage 1 220 pk / 380 nm. Op papier zou hij dan iets sneller moeten zijn dan m'n F20.(225 pk / 310 nm @ 1375 kg)
Apart dat ze meerdere uitvoeringen hebben. De Leon had er vier.Ik had er ook voor gekeken destijds maar werd afgeraden (geloof hier) dat die motoren niet heel sterk zijn. Maar dat was dacht ik nog een 1.4

Een collega van mij heeft er ook kortstondig eentje gehad en hij viel erg tegen. Nu rijdt hij al weer een tijdje in een Cooper JCW@Schneider zal dan wat veiliger zitten in de Countryman, maar ik ervaar deze niet echt als snel helaas.
S2000 is gelijkaardig, 1270kg en NA 240pk (nuja, op papier...).Weegt wel maar 1.260 kg. Na stage 1 220 pk / 380 nm. Op papier zou hij dan iets sneller moeten zijn dan m'n F20.(225 pk / 310 nm @ 1375 kg)
.Een SUV moet wat grover/robuuster zijn.![]()
Wat denken we hiervan?
Ik heb het toch meer voor de coupé modellen, maar de SUV liefhebbers vinden het misschien wel wat?
Een collega van mijn heeft er ook kortstondig eentje gehad en hij viel erg tegen. Nu rijdt hij al weet een tijd in een Cooper JCW
![]()
Mini John Cooper Works prijs en specificaties
Specificaties en prijzen van de Mini John Cooper Works. Met onder meer verbruik, afmetingen, gewichten, actieradius, topsnelheid en uitrusting.www.autoweek.nl