Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Citroën XM Tissier is de meest bizarre occasion - Autoblog.nl
Veel vreemder dan de Citroën XM Tissier wordt het niet, mocht dat nou helemaal je ding zijn, dan kun je hem gewoon kopen!www.autoblog.nl
Zou wat leuks kunnen zijn voor een foodtruck, mits je zou kunnen staan. Maar veel te duur om aan te beginnen.
Had plannen van een Mini cabrio een verkoopwagen te maken met het idee van de Redbull Mini. Maar Corona was mij voor.
![]()
i wish ,wat zal dit beest gaan kosten ? ergens tussen de 400.000,00 en 500.000,00Lellik ding @Brab0i wish ,wat zal dit beest gaan kosten ? ergens tussen de 400.000,00 en 500.000,00
ik verdacht je al van het niet bezitten van smaak ,maar nu weet ik het zeker,barbaar
verkapte ik heb geen geld post.i wish ,wat zal dit beest gaan kosten ? ergens tussen de 400.000,00 en 500.000,00
Misschien moet hij van baan wisselen

Vind ik ook een topband maar heb nu zoveel vrienden en kennissen met sportauto's reclame horen maken over de MPS dat ik ondanks mijn koppigheid ga overstappen.Nee, maar het is voor onder je BMW toch? Worden die tegenwoordig niet meer standaard voorzien van Bridgestone’s de Potenza RE50A en S001 heb ik altijd heel fijne banden gevonden.