Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het een tijd niet onaardig gevonden. Hier zag je het ook wel eens. Was ineens over die hype.
Die suv van Lambo is vooral voor de vrouwen en om geld te pakken. Dat heb ik althans gehoord. Maar het is denk een nog groter succes dan ze hadden verwacht, en ze hadden er al flink voor bijgebouwd om productie op te schroeven.Niemand wilt nog een sportieve auto.
Straks staan merken als Porsche en Lamborghini eerder als SUV merk bekend dan als sportwagen merk.
Die suv van Lambo is vooral voor de vrouwen en om geld te pakken. Dat heb ik althans gehoord. Maar het is denk een nog groter succes dan ze hadden verwacht, en ze hadden er al flink voor bijgebouwd om productie op te schroeven.
Net zoals met de Cayenne dus. Is het niet zo dat met de huidige technologie men een SUV (of desnoods een zeecontainer) sportiever kan maken dan een gemiddelde bestuurder aankan.Die suv van Lambo is vooral voor de vrouwen en om geld te pakken. Dat heb ik althans gehoord. Maar het is denk een nog groter succes dan ze hadden verwacht, en ze hadden er al flink voor bijgebouwd om productie op te schroeven.
Precies, dat noemde de lamborghini man van de fabriek ook. Om kinderen van school te halen, boodschappen doen, op vakantie kunnen met bagage. En in de praktijk zouden vrouwen het comfortabeler vinden. Men dacht dat vooral vrouwen er door aangetrokken zouden worden.Hoorde op Autovisie dat 2/3 van de verkoop een Urus betreft.
Begrijp het ook wel, je staat toch eigenlijk wel voor lul als je met zo'n sportwagen onpraktisch staat te doen bij de AH. Moet je daarvoor weer apart een Cayenne aanschaffen.