MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Honda is toch wel geliefd bij onze met pigment verwende medemens

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.783
PSA en Fiat maken goede diesels. Krijgen we nu ook Citroëns en Peugeots in de U.S?

Zo te lezen wel ja.

Zien ze ook eens daar wat mooie modellen zijn

Laatst bewerkt:
  • #16.785
Ik heb het een tijd niet onaardig gevonden. Hier zag je het ook wel eens. Was ineens over die hype.

:gay:

Laatst bewerkt:
  • #16.788
Kan me nog een n*ger voor de geest halen met een zwarte scorpio met dat.

Later zag je ook die velgen van kunststof op van die brommobieltjes met halve mogole er in

Laatst bewerkt:
20210105_100533.jpg
Continental GT V8 S Onyx GTX700

Hoor Larry David in gedachten iets zeggen..

• #16.790
Ook niet meteen de goedkoopste wagens.

Niemand wilt nog een sportieve auto.
Straks staan merken als Porsche en Lamborghini eerder als SUV merk bekend dan als sportwagen merk.

Rover_SD1_3500_Vanden_Plas_BW_2016-09-03_15-26-53.jpg

Ben ik de enige liefhebber van antiek hier?

Niemand wilt nog een sportieve auto.
Straks staan merken als Porsche en Lamborghini eerder als SUV merk bekend dan als sportwagen merk.
Die suv van Lambo is vooral voor de vrouwen en om geld te pakken. Dat heb ik althans gehoord. Maar het is denk een nog groter succes dan ze hadden verwacht, en ze hadden er al flink voor bijgebouwd om productie op te schroeven.

Die suv van Lambo is vooral voor de vrouwen en om geld te pakken. Dat heb ik althans gehoord. Maar het is denk een nog groter succes dan ze hadden verwacht, en ze hadden er al flink voor bijgebouwd om productie op te schroeven.

Hoorde op Autovisie dat 2/3 van de verkoop een Urus betreft.
Begrijp het ook wel, je staat toch eigenlijk wel voor lul als je met zo'n sportwagen onpraktisch staat te doen bij de AH. Moet je daarvoor weer apart een Cayenne aanschaffen.

• #16.797
Dacht er zal wel een stingertje gekocht zijn dit jaar. En dat die op kenteken gezet zou worden in Helmond of omgeving.

• #16.798
Oeps las geen verkochte stingers. My bad.

Net zoals met de Cayenne dus. Is het niet zo dat met de huidige technologie men een SUV (of desnoods een zeecontainer) sportiever kan maken dan een gemiddelde bestuurder aankan.

Toevallig zag ik gisteren een TG aflevering met de dikste diesel uitvoeringen van een Q7 en een X5. De Q7 was sneller op hun circuit dan een Civic Type-R en de X5 dacht ik zelfs sneller dan een 911.

Hoorde op Autovisie dat 2/3 van de verkoop een Urus betreft.
Begrijp het ook wel, je staat toch eigenlijk wel voor lul als je met zo'n sportwagen onpraktisch staat te doen bij de AH. Moet je daarvoor weer apart een Cayenne aanschaffen.
Precies, dat noemde de lamborghini man van de fabriek ook. Om kinderen van school te halen, boodschappen doen, op vakantie kunnen met bagage. En in de praktijk zouden vrouwen het comfortabeler vinden. Men dacht dat vooral vrouwen er door aangetrokken zouden worden.

Terug
Naar boven