- Waardering
- 10.869
- Lengte
- 1m75
Ik betaalde niks hij deed het gratispak die lamlul bij zijn nekvel en zeg dat hij hem gewoon uitleest , je hebt toch ook met echt geld betaald of niet ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik betaalde niks hij deed het gratispak die lamlul bij zijn nekvel en zeg dat hij hem gewoon uitleest , je hebt toch ook met echt geld betaald of niet ?
ik bedoelde voor je auto maat ^^
Is toch een schakel?
Ik had die gittie particulier gekocht ja. Ik had die gittie voor effe, want ik kon hem nie verzekeren of op me moeders naam zetten dus had ik verkocht aan iemand. En toen met het geld naar een dealer langs gegaan en daar een golf 1.4 tsi highline 140pk gekocht met 2 maanden garantie.Hoop voor je dat het opgelost is maar ik heb mijn twijfels.
Heb je de Gittie particulier gekocht?
Geen bovag? Althans, dacht dat dat altijd met 6 mnd kwam.
cool man en wat peter R. zegt , elektronische issues kunnen een aardige klauw geld kosten zou zonde zijn als je dat met je eerste auto gebeurdIk had die gittie particulier gekocht ja. Ik had die gittie voor effe, want ik kon hem nie verzekeren of op me moeders naam zetten dus had ik verkocht aan iemand. En toen met het geld naar een dealer langs gegaan en daar een golf 1.4 tsi highline 140pk gekocht met 2 maanden garantie.
@azerate gistermiddag brandde geen waarschuwingslampje nadat hij die lampjes had vervangen. Als dat weer gebeurd dan leest hij het wel
Ik had die gittie particulier gekocht ja. Ik had die gittie voor effe, want ik kon hem nie verzekeren of op me moeders naam zetten dus had ik verkocht aan iemand. En toen met het geld naar een dealer langs gegaan en daar een golf 1.4 tsi highline 140pk gekocht met 2 maanden garantie.
@azerate gistermiddag brandde geen waarschuwingslampje nadat hij die lampjes had vervangen. Als dat weer gebeurd dan leest hij het wel
Nee. Er stond kentekenverlichting checken dus ik ging naar de garage hier 8 minuten vandaan om even te checken want dat is nogal iets kleins zo’n lampje bijv. Dealer is 45 min rijden dus als het niet aan de verlichting licht breng ik wel naar daarOke, neem aan dat je met die melding naar die dealer bent gegaan dan?
Nee. Er stond kentekenverlichting checken dus ik ging naar de garage hier 8 minuten vandaan om even te checken want dat is nogal iets kleins zo’n lampje bijv. Dealer is 45 min rijden dus als het niet aan de verlichting licht breng ik wel naar daar
meestal kabelboom eruit , ga je ze laten zoeken loopt het vol in de papierenBen verstandig en laat hem uitlezen nu je nog garantie hebt.
Zou zomaar iets in de kabelboom kunnen zijn en dat is leuk zoekwerk.
ja is sportstand , hou het gewoon in de gaten blijf je issues houden op langere termijn toch ff bij dealer langs@Camelus @azerate vandaag halfuur gereden en geen waarschuwingslampje. Lag dus gelukkig aan de kentekenverlichting.
trouwens een maat van mij zei zet die koppel eens in zijn S. Nooit gedaan, ik zette het altijd op zijn D. Voor mijn gevoel acceleert het auto dan sneller? Het geluid was ook anders. Sportstand ofzo?
@Camelus @azerate vandaag halfuur gereden en geen waarschuwingslampje. Lag dus gelukkig aan de kentekenverlichting.
trouwens een maat van mij zei zet die koppel eens in zijn S. Nooit gedaan, ik zette het altijd op zijn D. Voor mijn gevoel acceleert het auto dan sneller? Het geluid was ook anders. Sportstand ofzo?
Maakt hij meer toeren.ja is sportstand , hou het gewoon in de gaten blijf je issues houden op langere termijn toch ff bij dealer langs
D is drive, dus gewoon normaal. S is dan sportstand. Zoals @Camelus al zei maakt ie dan meer toeren. Je kan ook proberen om hem in R te zetten, das de racestand.ja is sportstand , hou het gewoon in de gaten blijf je issues houden op langere termijn toch ff bij dealer langs
D is drive, dus gewoon normaal. S is dan sportstand. Zoals @Camelus al zei maakt ie dan meer toeren. Je kan ook proberen om hem in R te zetten, das de racestand.
zeker man bandjes wegbranden middelvinger uit het raam en gaan !Voor zieke acceleratie vanuit stilstand kan je dan het beste dicht tegen een muurtje staan voor zieke tegendruk.