XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

dat is toch het spaanse knokke ?
Min of meer, wel eens leuk om door te lopen maar toch mijn ding niet. Wel mooie auto’s gespot. Maar iedereen zit gewoon met hun vette vingers aan die wagens…of embleem je kunt de vingerafdrukken van meters ver zien

Ik heb gvd weer een reparatie van bijna 500,- #kutAudi :(

Das zeker niet slecht, zou ik graag zelf ook willen. Maar het is nu ook weer niet zo uitzonderlijk veel om “aandacht mee te trekken”
Ik hou dit auto sws de komende 5 jaartjes maar een leuk geluid tijdens het optrekken en snelheid zat ik wel aan te denken voor meer plezier

Ik hou dit auto sws de komende 5 jaartjes maar een leuk geluid tijdens het optrekken en snelheid zat ik wel aan te denken voor meer plezier

Vermogen went heel snel. Je moet je afvragen of je het waard vind om 190 pk uit een 1.4 te halen. Dan had je imo beter voor een 2 liter kunnen gaan.

Heb zelf 300 pk met 1545.

Vind zo'n knetterpijp pas staan bij minstens een gti. En dan moet je hem ook kunnen dempen. Hij heeft een 1.4 blokje.
Ik zou hem niet eens gaan chippen.
Tenzij het een een polo gti is, dat is ook een 1.4 maar met een stage 1 heeft dat ding gewoon 220 pk. Natuurlijk wel een kut blok, maar hij heeft her wel.
@dreamy1 haal gwn een gti

Tenzij het een een polo gti is, dat is ook een 1.4 maar met een stage 1 heeft dat ding gewoon 220 pk. Natuurlijk wel een kut blok, maar hij heeft her wel.
Toch maar wel he. Haal wel na een jaartje. Ruil ik deze golf met wat geld erbij

Tja, maar dan vraag je wel wat van zo'n blok. En een dikke sounds uit een polo :o
Vind dat echt meer iets voor een m5 oid, maar goed..dat is mijn mening.

• Like
Waarderingen: Apw
En langzaam zou ik hem ook niet noemen. Mijn UP! is pas langzaam :roflol:
Rij ik daar een weekje in en stap dan in mijn Saab dan voel ik die 300 pk weer.

Terug
Naar boven