XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

900 pk? O, wat armoedig!

Laatst bewerkt:
En langzaam zou ik hem ook niet noemen. Mijn UP! is pas langzaam :roflol:
Rij ik daar een weekje in en stap dan in mijn Saab dan voel ik die 300 pk weer.
UP! Zijn doodskisten als je hard rijdt:roflol: heb een keer 190 gehaald op de autobahn (volgeladen en naar beneden) en het voelde alsof elk moment de wielen er af konden pleuren

Hier en daar gebeld en Bij unive moet je dus minimaal 25 jaar zijn om een golf 7 gti te mogen verzekeren. Na 2 jaar dus me droomauto. Rij ik nu effe 2 jaar in mijn huidige golf. Bij centraal beheer minimaal 40 jaar zijn :roflol: en klaverblad 28 jaar.

vind het interieur van golf 8 echt mooi
DCC88D6D-C724-4A1A-95B3-3B779AE3FEDD.jpeg

Hier en daar gebeld en Bij unive moet je dus minimaal 25 jaar zijn om een golf 7 gti te mogen verzekeren. Na 2 jaar dus me droomauto. Rij ik nu effe 2 jaar in mijn huidige golf. Bij centraal beheer minimaal 40 jaar zijn :roflol: en klaverblad 28 jaar.

vind het interieur van golf 8 echt mooi
DCC88D6D-C724-4A1A-95B3-3B779AE3FEDD.jpeg
Ziet er solide uit man, is je gegund tegen die tijd. :thumb: Zelf rij ik een oude citigo op de lease van het bedrijf maar heb wel vaker vernomen dat wat duurdere of auto's met redelijk wat vermogen niet te verzekeren zijn voor jongeren..

Ziet er solide uit man, is je gegund tegen die tijd. :thumb: Zelf rij ik een oude citigo op de lease van het bedrijf maar heb wel vaker vernomen dat wat duurdere of auto's met redelijk wat vermogen niet te verzekeren zijn voor jongeren..
Ik wist niet eens dat verzekeraars hier regels over had. :dunno:. Ik dacht wat je koopt kan je gewoon verzekeren.. ik had alleen een grote premiebedrag verwacht ja maar niet dat ik nergens kon verzekeren.

Ik wist niet eens dat verzekeraars hier regels over had. :dunno:. Ik dacht wat je koopt kan je gewoon verzekeren.. ik had alleen een grote premiebedrag verwacht ja maar niet dat ik nergens kon verzekeren.
ken het kreeg destijds mijn vtec ook niet verzekerd

• Topic Starter Topic Starter
  • #18.309

Burkard Bovensiepen is m'n idool.

Dat is de concurrent van de rsq8 abt? Die alpina velgen blijven fucking vet.

• #18.312
Denk eerder de Urus of de X6M

• #18.314
Het woord gedistingeerd is het woord dat me te binnen schiet

• Love
Waarderingen: Apw
  • #18.320
Vandaar die Lauda affectie

Terug