MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.363
80 pk extra en 100nm

• #19.364
Alleen met maxe ging mn bandenspanningssensor kaput. Krijg telkens zo een vervelende melding

4 november upgrade naar stage 2 met volledige ipe uitlaatsysteem. Op naar de 400pk

• #19.366
qe1yebwb73i4.jpg

Rond het moment van wijziging van de snelheidslimiet geldt een zogenaamde pardontijd van 5 minuten vóór de wijziging tot 5 minuten na de wijziging. In die periode worden geen overtredingen geregistreerd door het computersysteem van de trajectcontrole.’

Zijn er 2x 10 minuten per dag waarbij er geen limiet geldt? 😇

.

Laatst bewerkt:
7113B8B4-6C0B-4247-B6A7-C6B822BD17CE.jpeg

Van gti naar R

Ik zie ook geen verschil, enkel een grotere kans op het verliezen van dat roze papiertje :lol:

Wel een beetje endgame kwa golf dan? Best een pittig bakkie als ik de cijfers mag geloven.

Persoonlijk zou ik janken als ik dat geld uitgeef aan een auto en dan kijk je uit het raam en staat er een golf, maar ieder zijn ding.

Wel een beetje endgame kwa golf dan? Best een pittig bakkie als ik de cijfers mag geloven.

Persoonlijk zou ik janken als ik dat geld uitgeef aan een auto en dan kijk je uit het raam en staat er een golf, maar ieder zijn ding.
Komt natuurlijk een andere uitlaatsysteem op, een spoiler, frontlip, diffuser. Ik vind hem nu al “wauw” en als ik het nog persoonlijker maak dan is het helemaal af.

Facelift model, Exterieur niet veel, andere koplampen, pana dak, 4 uitlaten ipv 2,

Interieur, virtuele dashboard, meer opties, veel hardere geluid, bij files hoef ik niet gas te geven of te remmen, doet hij vanzelf.
310pk ipv 265

• #19.379
'volks'wagen :lol:

garagehouder in de buurt moest ook altijd lachen als iemand 30k uitgaf aan een volkswagen

Voor 30k heb je volgens mij nog net een schamele 90pk eenheidsworst. Of zijn die er inmiddels ook al uit en is alles 150pk.

Mijn auto is in 2,5 jaar ook bijna 7k duurder geworden :emo: gaat helemaal nergens over.

Terug
Naar boven