Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Laatste model TTRS vind ik bepaald geen vrouwelijke auto maargoed

1662614971709.png

Zijn inderdaad een stuk opgeknapt maar toch blijf ik het een vrouwen auto vinden. Net zoals een Porsche Macan
IPV TT-rs zou ik dan eerder voor een rs5 gaan, niet per se zoveel duurder en persoonlijker net iets 'stoerder'. Weet niet wat het prijsverschil is maar tweedehands zal dit wel geen al te groot verschil zijn lijkt me?

IPV TT-rs zou ik dan eerder voor een rs5 gaan, niet per se zoveel duurder en persoonlijker net iets 'stoerder'. Weet niet wat het prijsverschil is maar tweedehands zal dit wel geen al te groot verschil zijn lijkt me?
Klopt is geen heel groot verschil maar hoor wel dat er veel problemen zijn met het nieuwe model (vooral electronische). Verhalen heb ik uit eerste hand en na zelf een beetje zoeken aangezien ik ook al een tijdje kijk naar een RS5 coupe.

Auto's kunnen geen vrouwen zijn. (behalve als ze elektrisch zijn)

Case in point:

Sowieso een irrationele redenering. Vrouwen hebben geen persoonlijkheid. Hoe kan een wagen dan een vrouw zijn?

Tupac Shakur Dancing GIF

Niet even door sparen voor een RS3 Limo of beternog TTRS? Die 5 cil is echt fantastisch.
Eerst wel maar Ten eerste instantie vind ik dat je een golf R meer kan customizen dan een rs3. Je hebt veel meer soorten spoilers, diffusers etc. Je kan van alles mee doen om hem echt persoonlijk te maken.

En ik wil gelijk een armytrix catback + downpipe laten monteren

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.335

1 van de eerste filmpjes die ik gedownload heb op het internet

• #19.337
Was dat niet een motorrijder?

• #19.338

• Like
Waarderingen: 6am

Rij je 300km/u, wordt je ingehaald door een motor die een wheelie trekt bij 300+. Helemaal ziek

Terug
Naar boven