GANGSTERKILLER
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cs 1.6 blijft nummero uno voor mij.
Niet het mooiste, maar zoals gezegd heeft iets magisch.
Speel het nog steeds wel eens als enige game, blijft top!
Beetje treurig dat ze dan op dat succes willen liften met allerlei varrianten die er niet eens bij in de buurt komen.

Jij vind dat een nieuwe versie van COD/MW 50 euro waard is? Ik vind dit een hartstikke mooie prijs. Dit is overigens de online versie hè de retail versie zal rond de 20 euro liggen.
Ik ben geen PC gamer, ik kan het ook niet (goed genoeg) met muis en toetsenbord. Ik ben begonnen met consoles en ik zal eindigen met consoles.
Ik download deze game via Xbox Live deze maand. Hopenlijk is deze versie ook tof.
Als je met een controller kan schieten kan je dat ook met een muis en toetsenbord.

Ik vind het toch wel een behoorlijk verschil en om echt goed te spelen moet je sowieso achter een bureau zitten. Nee, ik speel echt liever met een controller op de bank omdat ik dat m'n hele leven al doe. En natuurlijk kan je met sommige PC games een controller aansluiten maar dan ben je online zwaar in het nadeel want je bent nooit zo accuraat als de rest die speelt met muis en toetsenbord. Maar aan de andere kant heb je ook PC gamers die zich retarded voelen met een controller in de hand. Het is maar wat je ding is.
Edit: Lol @ je avatar, ik had niet eens door dat je Realist was.
Waarom ben je niet meer actief met het posten van nieuws, geen zin meer in?

Dat zei ik vroeger toen ik van 1.5 over moest stappen![]()
Andere baan
En juist omdat je met een controller nooit zo accuraat kan zijn is het met een muis en toetsenbord altijd beter gamen.

Ik heb hem vandaag dan ook aangeschaft via steam. Nu alleen nog 2 weekjes wachten voordat ik hem eindelijk mag spelen.![]()

Iedereen was tegen 1.6 in de tijd van 1.5![]()
Uiteindelijk viel het allemaal wel mee vond ik.