MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
Dat is snel dan...
Staan weer een hoop kaarten op marktplaats te koop.

Ja voor 100,- p/st zeker :mad:

Yes Decibel kaarten in de pocket! Nu hopen op ongeveer hetzelfde weer als vorig jaar..paar graadjes minder zal wel fijn zijn ;)

Emporium ben ik er ook weer bij! Vond dat vorig jaar een topfeest!

Helaas niet! Had geen zin in extra doorverkoop gelul ;)

Sorry...

Nee snap ik ;)

B2S faalt wel enorm hiermee... Volgens mij is de norm altijd 4 tickets max geweest ipv 9... Zo betalen de liefhebbers die echt willen gaan veel te veel en strijken die kansloze k*thandelaren weer lekker al die extra cash op :mad:

Nee snap ik ;)

B2S faalt wel enorm hiermee... Volgens mij is de norm altijd 4 tickets max geweest ipv 9... Zo betalen de liefhebbers die echt willen gaan veel te veel en strijken die kansloze k*thandelaren weer lekker al die extra cash op :mad:

9? dat is wel belachelijk inderdaad, zeker omdat zij ook wel weten hoeveel er doorverkocht wordt.

Maarja het is ook zo makkelijk geld verdienen dus een hoop doen dat natuurlijk..

brb, vriendengroep proberen over te halen om mee te gaan naar dominator.

Decibel tickets heb ik binnen! :D Qua parkeren heb ik afgelopen 3 jaar geen problemen gehad, maar dat kwam omdat ik bij de VIP stond :o Dit keer normale kaarten gehaald omdat VIP uitverkocht was, dus ik hoop dat het meevalt.

Nee snap ik ;)

Is bij decibel altijd al 9 geweest. Normaal is het ook niet zo snel uitverkocht. Ik heb gelukkig kaarten.

Maar houd Twitter van b2s in de gaten meestal komen er nog een aantal kaarten in de verkoop.

Potverdomme kan helemaal niet naar decibel heb dan herexamens :mad:

on the bright side, Kaartje dominator is wel binnen!

Decibel tickets heb ik binnen! :D Qua parkeren heb ik afgelopen 3 jaar geen problemen gehad, maar dat kwam omdat ik bij de VIP stond :o Dit keer normale kaarten gehaald omdat VIP uitverkocht was, dus ik hoop dat het meevalt.

Valt wel mee als je bij de ingang staat vlakbij waar pussylounge vorig jaar was. Andere kant heb ik ooit een keer gestaan en dat was k*t. Duurde anderhalf uur of langer voordat we parkeerplaats af waren.

Harmony of hardcore volgende week en decibel word ook weer geweldig!!!

Kaartje Decibel ook binnen, Me Gusta! :D

Stelletje honden :p
Ik houd me aanbevolen als iemand 2 kaartjes over/extra heeft besteld!

Aardig kapotgeregend op World of Pleasure. Zelfs hagel gehad terwijl we in de rij stonden om naar binnen te kunnen. Mocht de pret niet drukken ;)

Terug
Naar boven